Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - ایرج موفق گفت: در شرایط اقتصادی امروز و تحریم‌ها، بهترین فرصت داد و ستد با همسایگان و برقراری ارتباطات تجاری و اقتصادی متناسب با نیاز‌های طرفین است.

اصفهان از ظرفیت‌های بالایی در مصالح ساختمانی برخوردار و در این زمینه بسیار فعال است که برگزاری پاویون تخصصی مصالح ساختمانی این استان در نمایشگاه عمان ۲۰۲۲ فرصتی برای معرفی مصالح ساختمانی اصفهان به کل جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کشور عمان هیچگونه ممنوعیتی برای تبادل تجاری با کشور‌های جهان ندارد و ارتباطات خیلی خوبی با جمهوری اسلامی ایران دارد که این امر فرصتی برای افزایش صادرات استان اصفهان محسوب می‌شود.

به گفته موفق در صورت فراهم کردن زمینه‌های حضور تجار و تولیدکنندگان اصفهانی و در نظر گرفتن مشوق‌های لازم، آنان می‌توانند نقش مهمی در توسعه ارتباطات اقتصادی کشور داشته باشند.

استان اصفهان در زمینه‌های مختلف تولیدات صنعتی و معدنی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیاری برخوردار است که می‌تواند سهم بسزایی در این زمینه در بازار کشور‌های همسایه و بویژه حوزه خلیج فارس داشته باشد.

موفق گفت: کمیسیون مشترک ایران و عمان در آینده نزدیک برگزار می‌شود که در این اجلاس مشترک مواردی مورد نیاز استان اصفهان را در قالب توافقنامه بین وزرای ۲ کشور مورد توجه قرار خواهیم داد.


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان می‌گوید باید از فضای نمایشگاه بین المللی عمان استفاده کنیم و شرکت نمایشگاه‌ها پاویون تخصصی اصفهان را برای مصالح ساختمانی اختصاص دهد و از این فرصت برای معرفی بخش مصالح ساختمانی اصفهان استفاده کنیم.

هفدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ساختمان عمان ۲۰۲۲ از بیست و سوم تا بیست و پنجم اسفند امسال در کشور عمان برگزار می‌شود.


منبع:ایرنا

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی مصالح ساختمانی تبادلات تجاری کشور عمان مصالح ساختمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: از ظهر امروز (جمعه) خبری به‌صورت کذب و با غرض‌ورزی در کانال‌های خبری استانی منتشر شد که در اصل مربوط به یک شوی نمایشگاهی برای تهییج بازدیدکنندگان در نمایشگاه خودروهای کلاسیک بوده و با تشویق آن‌ها روبه‌رو شده است.

احمدرضا طحانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری چهارمین نمایشگاه «خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک، آفرود و مسابقه‌ای» که بیست‌ونهم فروردین تا دوم اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه با استقبال بی‌نظیر مردم روبه‌رو شد، به‌طوری که بیش از ۳۰ هزار بازدیدکننده را به خود جذب کرد.

وی افزود: در این نمایشگاه مردم از صدای اگزوز خودروهای کلاسیک و قدیمی که موتور آن‌ها تقویت شده است یا موتورسیکلت‌هایی سی‌سی‌های بالا دارد، لذت می‌بردند و حس مفرح و شادی در آن‌ها به وجود می‌آمد به‌طوری که روشن کردن این خودروها یا موتورسیکلت‌ها تشویق بازدیدکنندگان را به‌همراه داشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: از ظهر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ خبری به‌صورت کذب و با غرض‌ورزی در کانال‌های خبری استانی منتشر شده است که در اصل مربوط به یک شوی نمایشگاهی برای تهییج بازدیدکنندگان بوده و همان‌گونه که در فیلم مشخص است، با تشویق آن‌ها روبه‌رو شده است و صدای آژیر نیز مربوط به همین غرفه بوده و سیستم اعلام حریق نمایشگاه عمل نکرده است.

طحانیان تاکید کرد: کانال‌های خبری باید پس از اطمینان از صحت و سقم یک واقعه نسبت به وایرال کردن آن در فضای مجازی اقدام کنند.

وی گفت: چهارمین نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک، آفرود و مسابقه‌ای بدون کوچک‌ترین حادثه در مدت زمان ۵ روز برگزار شد و استقبال مردم از آن بی‌نظیر بود، به‌طوری که برگزارکنندگان نیز از استقبال بی‌نظیر مردم شگفت‌زده شده بودند و امیدواریم این نمایشگاه را سال آینده پربارتر برگزار کنیم.

کد خبر 748135

دیگر خبرها

  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟ + فیلم
  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • استفاده از بتن حاوی گرافن در آمریکا
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روزترین محصولات خودرویی جان در چین (+گزارش تصویری)
  • جنجال در منطقه میانکاله؛ ممانعت محیط بانان از ورود مصالح ساختمانی
  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: سکوی پرتاب نوآوری و تحول در صنعت خودرو (+گزارش تصویری)
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • محصول خرما و آبزیان بوشهر در نمایشگاه صادراتی