Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ایران در گرگان به جنجالی تمام عیار در چند وزن منتهی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور که با ابتکار فدراسیون کشتی ایران، اولین مرحله از انتخابی تیم ملی قلمداد شد، به محل درگیری و جنجال بین کشتی گیران و مربیان و طرفداران آنها بدل شد.

پس از برگزاری دیدارهای فینال اوزان 92 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی کشور به‌عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی در گرگان، طرفداران کشتی‌گیران بازنده با ورود به محوطه تشک کشتی، نظم سالن را به هم ریختند و اگر پلیس در سالن حاضر نمی‌شد، معلوم نبود چه فاجعه‌ای رخ می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فینال وزن 92 کیلوگرم، احمد بذری در یک مبارزه حساس و نزدیک با نتیجه 9 بر 7 مغلوب امیرحسین فیروزپور شد. در شرایطی که بذری با اجرای فن در ثانیه‌های پایانی جلو افتاد، مربیان فیروزپور چلنج کردند و داوران پس از بازبینی فیلم به فیروزپور نیز امتیاز دادند تا وی پیروز این مبارزه حساس شود.

پس از شکست بذری، اصغر بذری مربی این کشتی‌گیر با عصبانیت خطاب به کمیته فنی گفت: از ابتدا هدفتان این بود که فیروزپور پیروز شود.

پس از این اتفاق تعدادی از اقوام و طرفداران بذری با پرش از روی سکو به محوطه تشک آمدند و قصد هجوم به‌سمت داوران را داشتند که مأموران نیروی انتظامی مانع آن‌ها شدند و معترضین را به بیرون سالن بردند.

اما مبارزه فینال وزن 125 کیلوگرم نیز با اعتراضاتی شدیدتر همراه بود. در مبارزه فینال سنگین‌وزن، یدالله محبی در حالی که 7 بر یک از علی هاشمی پیش بود، موفق شد حریف خود را ضربه‌فنی کند و به عنوان قهرمانی برسد.

پس از این مبارزه در حالی که محبی به‌همراه دیگر برادر کشتی‌گیر خود ارشک محبی، قصد داشتند به‌سمت سالن گرم بروند، تعدادی از طرفداران هاشمی با پریدن از روی سکو، به‌سمت برادران محبی حمله‌ور شدند که این‌بار نیز مأموران نیروی انتظامی مستقر در سالن با ورود به‌موقع خود مانع آن‌ها شدند.

تعداد افراد درگیر و شدت آن تا جایی بود که مأموران از اسپری فلفل برای متفرق کردن آن‌ها استفاده کردند.

اقدام مأموران باعث شد دیگر افراد حاضر در سالن رقابت‌ها و مخصوصاً افراد نزدیک به محل درگیری، شدیداً از ناحیه چشم و گلو احساس ناراحتی کنند.

در نهایت مأموران، عاملان درگیری را بازداشت کردند و به بیرون سالن رقابت‌ها انتقال دادند.

 

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اخراج استقلال و پرسپولیس بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین انتخابی کشتی کشتی آزاد یدالله محبی تابناک ورزشی مذاکرات وین اخراج استقلال و پرسپولیس بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین کشتی آزاد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی زاهدان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان افزود: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت اقتصادی از وقوع یک مورد اخلال در نظام اقتصادی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: مأموران با رصد تخصصی دریافتند اشخاصی به هویت‌های معلوم با سو استفاده از تعداد زیادی کارت سوخت خودروهای سنگین اقدام به اخلال در نظام اقتصادی کرده، که در این راستا دو نفر متخلف دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند و کارشناسان ارزش آن را حدود ۱۰۰ میلیارد ریال تخمین زدند.

کد خبر 6094228

دیگر خبرها

  • بازداشت بیش از ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • بازداشت ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • جنگ کامران برای رویای بزرگ‌ با یک نمای ویژه(عکس)
  • تبلیغ جنجالی آرایشگاه زنانه با عروس‌ نوجوان | مدیر سالن بازداشت شد
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی زاهدان
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • سنگ تمام طرفداران بایرن برای قیصر فقید
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد