Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار فارس با اشاره به خسارت سیل به ۱ هزار ۳۸۰ واحد مسکونی شهری و روستایی در ۶ شهرستان‌های جنوبی این استان گفت: سیل اخیر حدود ۲۰ هزار هکتار از اراضی زراعی و هزار و ۷۰۰ هکتار اراضی باغی را تحت تاثیر قرار داده است که ۵۴۰ میلیارد تومان خسارت به اراضی کشاورزی خسارت وارد شده است. محمود رضایی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به خسارات وارده از سیل اخیر در استان فارس بیان کرد: در همین دی ماه که بارندگی نسبتا مناسبی در سطح استان فارس داشتیم، به طور متوسط ۱۰۰ میلیمتر بارندگی مشابه سال قبل صورت گرفت که در برخی شهر‌های جنوبی میزان بارش بالاتر بود و خساراتی وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با اشاره به خسارت سیل به ۱ هزار ۳۸۰ واحد مسکونی شهری و روستایی در ۶ شهرستان‌های جنوبی استان فارس عنوان کرد: ۶۱۲ واحد مسکونی شهری و ۶۷۰ واحد مسکونی در روستا‌ها نیاز به احداث مجدد و یا تعمیر دارند.  
معاون استاندار فارس با اشاره به خسارت سیل اخیر به زیرساخت‌های عمرانی استان تاکید کرد: سیل اخیر حدود هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت به راه‌ها، پل‌ها و زیرسازی و شانه‌های جاده‌ها و تابلوها، تاسیسات آب، فاضلاب، گاز و برق  وارد کرده است.   محمودی با اشاره به خسارات سیل اخیر به حوزه کشاورزی استان فارس نیز خاطرنشان کرد: سیل اخیر حدود ۲۰ هزار هکتار از اراضی زراعی و هزار و ۷۰۰ هکتار اراضی باغی را تحت تاثیر قرار داده است که ۵۴۰ میلیارد تومان خسارت به اراضی کشاورزی خسارت وارد شده است.   بیشتر بخوانید: معاون استاندار فارس: هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی و اراضی کشاورزی در سیل اخیر آسیب دیدند معاون استاندار هرمزگان: دریچه‌های سد میناب را برای کنترل سیلاب باز کردیم
انتهای پیام/ برچسب ها: محمود رضایی معاون استاندار فارس سیلاب کشاورزی زیرساخت های عمرانی واحدمسکونی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمود رضایی معاون استاندار فارس سیلاب کشاورزی زیرساخت های عمرانی واحدمسکونی معاون استاندار فارس واحد مسکونی استان فارس سیل اخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۰۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، صبح امروز جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با هدف آشنایی بیشتر با دستاورد‌ها و آموخته‌های علمی و عملی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در حوزه بهره برداری و بررسی چالش‌های پیش رو جهت گذر موفق از پیک بار تابستان ۱۴۰۳ ضمن حضور در محل حوزه ستادی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در جریان اقدامات شاخص علمی و عملی این شرکت قرار گرفتند.
برگزاری نشست تخصصی با حضور قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی و معرفی ظرفیت‌ها وارائه گزارشی از عملکرد و آخرین وضعیت شبکه برق استان نخستین برنامه این بازدید ۲ روزه بود. 
معاون فروش و خدمات مشترکین، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ، معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به همراه مدیران دفاتر حوزه‌های مرتبط این شرکت در ادامه؛ از بخش‌های مختلف حوزه فروش و خدمات مشترکین، امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق و سایر واحد‌های شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این شرکت قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • ۳۶۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی ایلام آفت‌زدایی شد
  • محورهای مواصلاتی،متحمل بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی