Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی –

محسن کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد تعداد بالای کشتی‌گیرانی که در مسابقات قهرمانی کشور سر وزن نرسیدند و عده‌ای که بعد از شکست در دور مقدماتی، مسابقات را ادامه ندادند، اظهار داشت: متأسفانه تعدادی از نفرات کشتی نگرفتند. قضیه این تعدادی که بعد از شکست در دور مقدماتی، در گروه شانس مجدد کشتی نگرفتند با آنهایی که سر وزن نرسیدند، متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رفتار پشت کردن به مسابقات بود و اصلاً قابل پذیرش نیست. تکلیف آنهایی که سر وزن نرسیدند جدای از آنهایی است که کشتی نگرفتند. قطعاً با آنها برخورد صورت خواهد گرفت.محبی: درگیری ربطی به من نداشت/ مشغول مصاحبه بودم که سالن شلوغ شد

وی در مورد اینکه آیا همه نفرات اول مسابقات کشوری طبق وعده به قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد، گفت: بله، طبق صحبت قبلی قرار است نفرات اول به قهرمانی آسیا بروند.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد در خصوص زمان اعلام تیم اعزامی به آمریکا عنوان کرد: در یکی دو روز آینده کشتی‌گیران اعزامی معرفی خواهند شد.

کاوه در مورد عملکرد امیرحسین فیروزپور در مسابقات قهرمانی کشور گفت: او روز به روز بهتر می‌شود. او توانایی این را دارد که به سطح اول کشتی بزرگسالان برسد، به شرطی اینکه کار کند و دست از تلاش برندارد. این چیزی که من در وجود فیروزپور دیدم فکرمی‌کنم خیلی علاقمند به کشتی و سیری ناپذیر است.

سرمربی تیم ملی جوانان در مورد عملکرد شاگردان جوانش در قهرمانی کشور یادآور شد: خداراشکر خوب بودند و از مسابقات جوانان جهان اعتماد به نفس گرفتند. حاجیلوییان اگر امروز ارشک محبی و شهبازی را می‌برد نشات گرفته از اعتماد به نفسی است که در این مدت پیدا کرده؛ خوشبختانه آنها به خودباوری لازم رسیده‌اند و این اتفاق خوب ورزش ماست. همه جوانان ما باید برای قهرمان شدن از اسم‌ها نترسند و توانایی خودشان را نشان دهند و هر کشتی‌گیری که این کار را انجام دهد، برنده خواهد شد.جنگی برافروخته از سکوها و معضل تاریخی کشتی با برادران و پدران!

انتهای پیام/

 

 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعداله یف: یک عبدالرشید متفاوت را در پاریس می بینید!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود منع عبدالرشید سعداله یف از مسابقات گزینشی المپیک همچنان این کشتی گیر شناخته شده روسی امیدوار به چراغ سبز کمیته بین المللی المپیک است. 

جانشین سعداله یف موفق شد در مسابقات گزینشی اروپا سهمیه وزن 97 کیلوگرم را برای روسیه کسب کند، اما روس ها همچنان امیدوار به حضور تانک روس در المپیک 2024 پاریس هستند. 

برخی فعالیت های سعداله یف در جریان جنگ روسیه با اوکراین برای او دردسرساز شده و حالا نه تنها فدراسیون روسیه بلکه اتحادیه جهانی کشتی نیز پیگیر حضور او در المپیک به عنوان یکی از ستاره های کشتی جهان و دارنده مدال طلای المپیک 2020 توکیو است. 

اما پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی روسیه به عنوان مرحله نهایی انتخابی این تیم برای حضور در بازی‌های المپیکی شب گذشته با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد که عبدالرشید سعداله یف هم مطابق انتظار در وزن 97 کیلوگرم توانست به عنوان قهرمانی برسد. 

حالا همه منتظر تصمیم نهایی کمیته بین المللی المپیک هستند تا تکلیف حضور یا عدم حضور یکی از فوق ستاره های تاریخ کشتی جهان در پاریس مشخص شود. 

عبدالرشید بعد از قهرمانی در مسابقات انتخابی روسیه گفت: "اگر من به المپیک برسم، هواداران آنجا یک عبدالرشید کاملاً متفاوت را می بینند. ما باید همه چیز را روی تشک بگذاریم تا پیروز بیرون بیاییم."

بدون شک سعداله یف حتی در صورت کسب مجوز حضور در المپیک رقبای سرسختی همچون کایل اسنایدر و تاج الدینوف را پیش رو دارد و شاید همچون دوره قبلی نتواند به راحتی قهرمانی اش را جشن بگیرد. در این وزن امیرعلی آذرپیرا، پدیده کشتی ایران هم حضور دارد که توانست چندی قبل اسنایدر را در تورنمنت کرواسی از پیش رو بردارد.

دیگر خبرها

  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • کاوه: برخی‌ها دوست ندارند کشتی موفق باشد/ بروکس حریف آسانی نیست +فیلم
  • سعداله یف: یک عبدالرشید متفاوت را در پاریس می بینید!
  • استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • معرفی برترین‌های مسابقات آزاد دارت بانوان کارگر ایران