Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - ایمان باران زهی، جوان موفق در حوزه مشاغل خانگی در گفتگو با ایسنا بیان کرد: از سال ۹۵ استارت کار ما زده شد و ما تمرکز بیشتر خود را در بحث مشاغل خانگی داشتیم و در این حوزه باافراد بیشتری در بحث آموزش و فروش همکاری کردیم و توانستیم شرکت خود را ثبت و راه اندازی کنیم.

او گفت: در حال حاضر در بحث آبزی پروری، ماهیان زینتی و پرورش جلبک اسپیرولینا جهت خوراک ماهیان زینتی تعداد نفراتی را تحت آموزش دارم، که به عنوان شغل خانگی با هم همکاری داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باران زهی گفت:  همچنین افرادی را جهت ثبت نام در طرح ملی مشاغل خانگی که با محوریت جهاد دانشگاهی و وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی در حال اجرا است معرفی کردم ان شاالله با کمک و مشاوره گرفتن از کارشناسان طرح ملی مشاغل خانگی، کار‌های مثبتی در این زمینه صورت خواهد گرفت.

او گفت: کارشناسان طرح ملی مشاغل خانگی می‌توانند در زمینه‌های فروش مجازی، ثبت برند، شبکه سازی، اتصال به بازار و... به علاقمندان فعالیت در حوزه مشاغل خانگی کمک و مشاوره ارائه دهند.

باران زهی می گوید:  در ابتدای کار و فعالیت به صورت خانگی با تعدادی کم شروع کردیم، در این مسیر یکی دوبار کار دچار آسیب و تلفات شد، با بررسی‌های که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم، شرایط آب مثل دما و اکسیژن برای ماهی‌ها بسیار مهم است، لذا برای جلوگیری از تلفات ناگهانی و ضرر و زیان به فکر طراحی دستگاهی هوشمند جهت اطلاع رسانی شرایط آب با سنسور به گوشی افراد افتادیم، با نوشتن طرح و ارائه آن به پارک علم و فناوری با استقبال خوبی مواجه شدیم، دستگاه به صورت پایلوت آزمایشگاهی ساخته و ثبت اختراع شد.

باران زهی گفت: قصد داریم در آینده به صورت صنعتی و بزرگ‌تر کار کنیم تا هوشمند سازی مزارع کشاورزی را در پی داشته باشد.

او گفت: موفقیت بعدی ما کار تحقیقاتی پرورش جلبک اسپیرولینا است که به صورت محیط آزمایشگاهی خیلی کوچک با تولید ۱ لیتر شروع کردیم، اما در حال حاضر تولید ده هزار لیتری داریم، همین موضوع نیز به عنوان مشاغل خانگی قابل اجرا است در کنار پرورش ماهیان زینتی وارد بحث نیمه‌صنعتی آن شدیم و ان شاالله تولید ده برابر آن را آغاز خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوان موفق اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال السد قطر دیشب در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر در شرایطی موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر الشمال را شکست دهد که محمدامین حزباوی، مدافع جوان تیم ملی ایران ۹۰ دقیقه در ترکیب این تیم حضور داشت.

السد با پیروزی در این بازی ۴۹ امتیازی شد تا در فاصله یک هفته تا پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. بدین ترتیب حزباوی در نخستین فصل حضور خود در قطر موفق شد با این تیم به نخستین جام خود برسد. این مدافع جوان در این فصل در ۱۸ بازی از مسابقات لیگ ستارگان قطر برای السد به میدان رفت و یک بار نیز موفق به گلزنی شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود
  • ماموریت موفق رسانه ملی در روایت اول وعده صادق
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان