Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@01:38:10 GMT

هیچ کس باور نداشت طارمی به اروپا برسد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۰۹۸۵

هیچ کس باور نداشت طارمی به اروپا برسد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیام نیازمند در آخرین مصاحبه خود روبه روی شبکه تلویزیونی پرتغالی نشست و در خصوص علاقه مردم ایران به فوتبال، وضعیت پورتیموننزه، درخشش در بازی مقابل فامالیکائو و تاثیر عملکرد طارمی روی بازیکنان ایرانی صحبت کرد.

نیازمند گفت: من از ایران آمدم و یکی از دروازه بان های تیم ملی ایران بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پائولو سرجیو به دلیل اینکه در ایران بود، مرا می شناخت زیرا من در ایران عملکرد خیلی خوبی داشتم.

وی ادامه داد: جمعیت کشور ایران نزدیک به ۸۰ میلیون نفر است، کشوری پرجمعیت داریم و خیلی از مردم، بیش از ۷۰ درصد جمعیت، فوتبال را دنبال می کنند و اخبار، بازیکنان و همه چیز را پیگیر هستند.

نیازمند در بازی جام اتحادیه فوتبال پرتغال، در جدال مقابل فامالیکائو  عملکرد خوبی داشت و باعث شد تا با مهار پنالتی های حریف، تیمش به مرحله بعدی صعود کند. (اینجا ببینید)

دروازه بان پورتیموننزه اضافه کرد: من خیلی هیجان زده و خوشحال هستم که توانستم در آن مسابقه، عملکرد خوبی را نشان دهم و به تیتر رسانه های ایران بدل شوم. یادم نمی آید که در ایران آیا چنین مهارهایی در پنالتی داشته ام یا خیر. چند موضوع در گرفتن ضربات پنالتی است که من شروع کردم به دیدن دروازه بانان در گرفتن ضربات پنالتی و آن فیلم ها خیلی به من کمک کردند. البته شما باید خوش شانس هم باشید که بتوانید پنالتی ها را بدین شکل مهار کنید.

وی ادامه داد: من پس از آن بازی به عنوان «قهرمان ایرانی» نام گرفتم به جلد روزنامه ها رفتم. دوست دارم با نمایش توانایی هایم و کاراکترم، درها را به روی ایرانی ها بازی کنم و خیلی دوست دارم که این اتفاق رقم بخورد.

نیازمند گفت: وقتی طارمی از جنوب ایران فوتبال را آغاز کرد، هیچ کسی باور نداشت که او بتواند به اروپا برسد و به این شکل بدرخشد. نمایش طارمی باعث شده تا بازیکنان ایرانی بیشتر به خودشان باور داشته باشند و بتوانند روزهای درخشان پیش روی خود رقم زنند.  

بیشتر بخوانید: پسر برانکو عصای دست نویدکیا خداحافظی «عزیز» پرسپولیس/عکس بمب میلیاردی استقلال که بمب نبود!

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1592682

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مهدی طارمی لژیونر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۰۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پورتو پس از ۴ سال تصمیم به جدایی از این تیم پرتغالی گرفت و پس از پایان فصل، با قراردادی آزاد راهی تیم اینتر میلان ایتالیا می‌شود.

طارمی در سال‌های اخیر عملکرد خیلی خوبی در پورتو داشت و فصل گذشته با ۲۲ گل به عنوان آقای گل لیگ پرتغال شناخته شد و مورد توجه سران اینتر قرار گرفت. در همین زمینه سران پورتو، «تیرنو باری» مهاجم اهل گینه تیم بازل سوئیس را مدنظر قرار داده‌اند تا جایگزین طارمی شود. آنها اعتقاد دارند که «باری» در کنار «اوانیلسون» می‌توانند زوج خطرناکی را در خط حمله این تیم به وجود آورند.

مدیران پورتو از جدایی طارمی مطمئن هستند و پس از پایان مسابقات این بازیکن رسماً راهی اینتر می‌شود تا دومین مهاجم تیم ملی ایران پس از سردار آزمون در سری آ ایتالیا مشغول به فعالیت شود.

کد خبر 6090530

دیگر خبرها

  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • سردار به سبک طارمی پنالتی گرفت! (فیلم)
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!