Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@17:11:27 GMT

معرفی سقف‌های متحرک و کاربردهای آنها

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۱۰۵۳

معرفی سقف‌های متحرک و کاربردهای آنها

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، سقف متحرک یا اتوماتیک یک سقف مکانیزه متشکل از سازه فلزی و سیستم نیروی محرکه و پوششی از جنس پارچه، فلز، و یا شیشه است که فضای باز را به صورت آب بند و هوابند پوشش می دهند. عملکرد سقف اتوماتیک به صورت موتورایز بوده و از باز و بسته شدن به صورت دستی بی نیاز است.

سقف متحرک مسکونی

یک پوشش پاسیو می تواند به طور خاص طراحی شود تا هم از قابلیت های عملی و هم از کانسپت های تزئینی شیک استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سقف متحرک پاسیوی محصول اسکای روف یک سازه فضای بیرونی ضد آب است که به یک خانه متصل است، به یک عرشه یا یک قاب سایه بان مستقل متصل است، سازه آن بسته به مدل و اندازه در برابر باد بیش از ۱۷۵ مایل در ساعت مقاومت می کند.

بیشتر سقف های متحرک همچنین قادر به مقاومت در برابر باران های شدید، حتی تگرگ هستند، به این معنی که اگر طوفانی رخ دهد و در فضای پاسیو یا تراس شما بپیچد، می توانید به سقف متحرک خود اعتماد کنید.

از آنجا که ما به اهمیت محصولات متنوع و بادوام پی برده ایم، طیف گسترده ای از سبک ها را برای انتخاب رنگ سازه و پارچه و نوع لایتینگ ارائه می دهیم.

سقف متحرک حیاط خلوت و سقف متحرک تراس مسکونی شما می تواند عملکردهای مختلفی را انجام دهد که علاوه بر محافظت از منطقه در برابر عوامل سخت آب و هوایی، فضای کلی شما را نیز زیبا می کند.

تفاوت بین سقف متحرک مدرن و پرگولا

سقف متحرک معمولی یا سنتی یا پرگولا معمولاً از چوب ساخته می شود و هیچ نوع پوششی برای محافظت در برابر آفتاب، باران یا برف ندارد.

از این رو دوام این سقف ها در مقایسه با سقف متحرک مدرن قابل مقایسه نیست. سقف متحرک یا آنچه در اصطلاح تحت عنوان پوشش متحرک نامبرده می شود، ساختاری است که از آلومینیوم ساخته شده و دارای پوشش متحرک جمع شونده و در پیرامون خود دارای پنجره جمع شونده است که از عناصر طبیعت از جمله آفتاب، باران یا برف محافظت می کند.

سقف جمع شونده

آرتا در یکی از بزرگترین و مجهزترین مجموعه های تولیدی سقف متحرک در ایران است که با بروزترین تکنولوژی در ساخت و تولید قطعات و تجهیزات این سازه کاربردی و مدرن، کارنامه درخشانی در تامین و اجرای پروژه های شاخص کشور را داراست.

در حال حاضر این فرصت در اختیار شماست تا نسبت به نیاز خود بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت سقف های متحرک را به محل کار یا سکونت خود آورید و از این سازه مدرن و کاربردی در فصول مختلف لذت ببرید.

"سقف متحرک استخر، سقف متحرک روف گاردن، سقف متحرک رستوران و سقف متحرک برای پوشش فضاهای ویلایی و تجاری، از موارد کاربرد این سازه مدرن و مستحکم است."

سقف جمع شونده پارچه ای

سقف های پارچه ای سازه ای مهندسی شده متناسب با پروژه شماست که پوشش قابل جمع شدن برروی برخی از املاک مسکونی و تجاری را متناسب با متراژ مورد نظر و انتخاب گزینه های مختلف پارچه، شیشه و نصب فراهم می کند و فضای بیرونی را به فضای کاربردی و جذاب بدون نگرانی از شرایط جوی و حفاظت از مبلمان زیبا، میزهای ناهارخوری و ... برای راحتی بیشتر در منزل و همچنین افزایش مشتری در محیط کار تبدیل می کند.

سقف های جمع شونده از کاربران در برابر شرایط مختلف آب و هوایی محافظت می کند و شرایط بهینه را برای انجام فعالیت های مختلف ایجاد می کند.

محیط های تجاری با ساختار سقف جمع شونده می توانند فعالیت های بیشتری داشته باشند، کیفیت اجرای کار آنها و رضایت مشتریان و بازدیدکنندگان را بهبود بخشند.

ساختار سقف جمع شونده امکان نورپردازی طبیعی و تهویه مکان را فراهم می کند.

سقف جمع شونده پارچه ای می تواند کاملا جمع، باز یا در هر موقعیتی متوقف شود، مناسب برای تمام روزهای سال تا ضمن ایجاد حفاظت از مشتریان تجربه دلنشینی را در برابر آفتاب شدید، باد، باران و برف در فضای باز فراهم کند و از ضد آب بودن فضا اطمینان حاصل کنید.

چشم انداز جدید و خارق العاده ای در فضای باز؛ سقف های پارچه ای جمع شونده آرتا در یک راه حل هوشمند و همه جانبه برای محافظت در برابر باران ، آفتاب و کنترل کامل نور است.

تجهیزات سقف جمع شونده

۱-سازه:

کلیه پروفیل های سازه سقف جمع شونده مجموعه آرتا در شامل ریل، ستون، گاتر، پروفیل های پارچه و همچنین یراق آلات و اتصالات همگی محصول کشور ترکیه و از جنس آلومینیوم T۶-۶۰۶۳ است.

تمامی این مقاطع با در نظر گرفتن المان های زیبایی و استحکام طراحی و پس از پاس کردن تست های مکانیکی (اعم از خمش ، کرنش ، خوردگی و ...) به خانواده محصولات آرتا در راه یافته است.

۲- پارچه:

پارچه مورد استفاده در سقف های جمع شونده آرتا در پارچه ۵ لایه ( شامل دولایه لاک محافظ PVDF/ACRYLIC بعلاوه دولایه PVC و یک لایه POLYURETHANE بعنوان عایق) است که محصول برند SIOEN ساخت کشور بلژیک بوده و شامل ۵سال ضمانت است.

۳- موتور:

موتور سقف های جمع شونده آرتا در از نوع تیوبلار و محصول برند SOMFY ساخت کشور فرانسه است که در زمینه تولید این مدل از موتورها در جهان رتبه نخست را از نظر سابقه و کیفیت دارد و شامل ۵ سال ضمانت است.

۴- چراغ ها:

سیستم لایتینگ برند Samsung محصول کشور کره است که به دو شکل خطی و نقطه ای با قابلیت افزایش و کاهش نور با کنترل از راه دور متغیر است.

شرکت آرتا در ارائه دهنده کلیه خدمات مرتبط با تولید درب اتوماتیک، کرکره های برقی و سقف های متحرک است که می تواند به بهترین نحو ممکن محصولات مورد نظر شما را فراهم کند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5399831

منبع: مهر

کلیدواژه: درب اتوماتیک کسب و کار ساختمان سازی کسب و کار گروه خودروسازی سایپا ایمپلنت ساختمان سازی خرید آنلاین بانک تجارت مواد غذایی نوروز پلاستیک هواپیما بیمه واحد صنعتی دندانپزشکی تولید خودرو سقف جمع شونده سقف های متحرک جمع شونده سقف متحرک پارچه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری ۳ میلیون و ۹۵۰هزار متر مکعب در حوزه‌های منابع آبخیزداری طبس

بدیعی گفت: با توجه به بارندگی‌های اخیر در حوزه آبخیزداری دستگردان ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار متر مکعب آب در بند‌های خاکی و سازه‌های سنگی ملاتی وجود دارد.

وی همچنین افزود: در سازه‌های سنگ ملاتی حوزه سد دربید ۳۵۰هزار متر مکعب آبگیری شده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری طبس با اشاره به آبگیری ۲۰۰ هزار متر مکعب در حوزه کریت گفت: بند خاکی ملوند نیز ۶۰۰ هزار متر مکعب آبگیری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • احتمال وقوع بارش‌های جدید در استان یزد
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • ارزش صادرات فرش ماشینی به ۲۸۰ میلیون دلار رسید
  • ببینید | پوستر متحرک سروده‌ رهبر انقلاب در آستانه حمله سپاه به اسرائیل
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • آبگیری ۳ میلیون و ۹۵۰هزار متر مکعب در حوزه‌های منابع آبخیزداری طبس
  • توزیع ۳ هزار کیسه پارچه‌ای در نانوایی‌های شهرستان بروجرد