Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که صنایع هر روز در حال پیشرفت هستند از این رو نیاز به تجهیزات جدید بیش از پیش احساس می شود، این ابزارها با ایفای نقش خود می توانند پروسه های صنعتی، شیمیایی و یا حتی سنجش ها را تسهیل و تسریع نمایند، یکی از این ابزارها سیرکومتر است که در این متن در مورد آن صحبت خواهیم کرد و در آخر قرار است به معرفی یک مجموعه معتبر به منظور خرید آنها بپردازیم، برای کسب اطلاعات تکمیلی در این زمینه با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سیرکومتر چیست:

این ابزار که به اسم "نوار قطر سنج" نیز نامیده می شود قادر است به شکل دقیق و با جزئیات قطر بسیاری از اجسام را محاسبه نماید، شاید این مطلب در ذهن شما تداعی شود که به منظور سنجش این پارامتر بتوان از تجهیزات مشابه دیگری همچون کولیس نیز بهره برد اما به منظور درج اطلاعات و مشخصات فنی یک محصول لازم است تا قطر سطح بیرونی آن نیز سنجش شود از این رو استفاده تنها از کولیس ممکن است محدودیت هایی را به دنبال داشته باشد، برای درک بهتر این موضوع به این مثال توجه کنید :

 چگونگی عملکرد سیرکومتر:

از آنجایی که این تجهیزات به عنوان یک ابزار اندازه گیری دقیق قطر محسوب می شوند شما می توانید در موارد لازم مثل اندازه گیری قطر یک لوله از آنها استفاده کنید، یکی از شاخصه های اصلی این تجهیزات منعطف بودن آنها است به همین دلیل تنها کافیست آنها را به دور وسیله انتخابی بپیچانید و بدون کوچکترین اعمال فشاری سیرکومتر قطر آن را به شما نشان خواهد داد.

در حین انجام این پروسه باید دقت داشته باشید که تغییری در زاویه قرارگیری نوار ایجاد نکنید و کاملاً نزدیک به وسیله مورد سنجش (مثلاً لوله) قرار گیرد به طوری که نوار در کلیه نقاط مماس با لوله جای گرفته باشد، پس از آن که ملزومات لازم را رعایت کردید متد به کار رفته در این تجهیز می تواند محیط سنجش شده لوله را به قطر خارجی آن سوئیچ کند و عدد پس از سنجش در واقع قطر خارجی میانگیری شده لوله خواهد بود.

البته این پروسه به همین راحتی و آسانی که گفته شد نیست و فردی که وظیفه استفاده از این ابزار را برعهده داشته باشد می بایست به نکات و ملزومات کار کردن با آن واقف باشد و بتواند اعداد نشان داده شده را تفسیر کند از این رو برای یادگیری و خواندن سیرکومتر می توانید از آموزش صفر تا صدی رایگان موجود در این سایت کمک بگیرید تا بتوانید از این وسیله نهایت استفاده را ببرید.

نوار قطر سنج

ملزومات مهم در حین خرید سیرکومتر:

حال که با این ابزار و چگونگی عملکرد آن به طور مختصر آشنا شدید لازم است تا به شرح نکات مهمی بپردازیم که در زمان خرید می بایست به آنها توجه کنید :

سایز ابزار های مورد سنجش :

بر اساس اینکه لوله و اتصالات مورد نظر شما چه سایز و ابعادی را شامل می شوند می بایست سیرکومتر را انتخاب نمایید، چرا که این ابزار باید قادر باشد قطر لوله مد نظر شما را پوشش دهد.

متریال استفاده شده در ابزار :

یکی از مشخصه های مهم و کلیدی این ابزار ها این است که برای تولیدشان از آلیاژهایی بهره برده شده است که ضریب انبساط طولی آنها صفر است و بدین علت است که این تجهیزات بتوانند در انواع دماها نقش خود را بدون خطا ایفا کنند، دقت داشته باشید تا تجهیز انتخاب شده از فلز مرغوبی ساخته شده باشد تا بتواند در برابر زنگ زدگی پایداری قابل قبولی را از خود نشان دهد.

میزان خطای ابزار :

آیتم بعدی که می‌ بایست در حین انتخاب مدنظر قرار گیرد میزان دقت سنجش ابزار است، چنانچه پروسه سنجش و تعیین قطر برای شما بسیار مهم و کلیدی است می بایست از ابزارهایی کمک بگیرید که میزان خطای آنها به حداقل رسیده است.

*نکته : این محصولات واجد انواع مدل ها با مشخصات متفاوت هستند لذا در حین خرید می بایست تمامی ویژگی ها و آیتم ها را مد نظر قرار دهید، اما اگر باز هم در بین خرید این تجهیزات مردد هستید و نمی دانید که کدام ابزار به راستی می تواند برای شرایط کاری شما بهترین گزینه باشد جای نگرانی نیست چرا که تنها کافیست با مشاورین بخش فروش ما تماس حاصل کنید تا بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهند.

ابزار اندازه گیری دقیق  برای خرید سیرکومتر چگونه اقدام کنیم:

چنانچه قصد خرید سیرکومتر را داشته باشید می توانید از طریق شرکت سایان اوج پارس اقدام کنید، این مجموعه با توجه به سال ها تلاش و بهره گیری از کادری مجرب و دوره دیده آماده است تا با کیفیت ترین و مرغوب ترین ابزارها را به شما هموطنان عزیز ارائه دهد و خوشبختانه در این سال ها با توجه به ارائه محصولات منحصر به فرد و با گرید کیفیتی بالا توانسته به خوبی نظر تمامی مشتریان خود را جلب نماید.

لازم به ذکر است که این شرکت نماینده رسمی عرضه سیرکومتر های آلمانی با برند شونک (schwenk) در کشور می باشد لذا قادر است تمامی این محصولات را همراه با گارانتی های اصل و با قیمت های مقرون به صرفه ارائه دهد.

به منظور کسب اطلاعات تکمیلی در مورد محصولات می ‌توانید جزئیات آنها را در سایت مطالعه کنید و یا با همکاران بخش فروش ما در دپارتمان ابزار اندازه گیری دقیق ارتباط برقرار نمایید تا ضمن جویا شدن از قیمت محصولات از چگونگی ثبت سفارش نیز آگاه شوید.

www.sayop.co

۰۲۱۴۴۲۰۶۳۱۳

برچسب‌ها حوزه‌ی ابزارآلات تبلیغات آنلاین فلزات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبلیغات آنلاین فلزات تبلیغات آنلاین فلزات اندازه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۱۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان

طبیه گفت: ۲۶ پایگاه در مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام رشدی - تربیتی در شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان برای اجرای برنامه سنجش اختصاص پیدا کرده است.

او با بیان اینکه تاکنون ۲۲ هزار و ۳۱۰ نوآموز استان همدان در سایت ثبت نام شدند گفت: تمام فرآیند ثبت‌نام و نوبت‌گیری الکترونیکی است و خانواده‌ها باید با خط تلفن همراهی که به نام خودشان است وارد پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش‌وپرورش به نشانی http://my.medu.ir شوند و نسبت به نوبت‌گیری سنجش سلامت نوآموزان اقدام کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان، هدف از اجرای برنامه سنجش را شناسایی به موقع مشکلات نوآموزان و تهیه بانک اطلاعات جامعی از نارسایی‌ها و نقاط ممتاز در ابعاد مختلف جسمانی، ذهنی، عاطفی و اجتماعی تمامی کودکان ورود به مدرسه در راستای مداخلات به هنگام آموزشی و توان بخشی جهت انجام برنامه ریزی آموزشی و درسی مناسب و جای‌دهی درست آنان اعلام کرد.

محمدی تأکید کرد: سنجش سلامت ۲۹ هزار و ۹۵۰ نوآموز در دوره قبل، تابستان سال گذشته انجام شد که شرایط جسمی کودکان در سن ورود به پیش دبستانی از جمله پوست، مو، قد، وزن، بینایی، شنوایی و آمادگی تحصیلی مورد ارزیابی قرار گرفت.

او، تعداد جامعه هدف برای شرکت در طرح سنجش استان همدان را ۲۸ هزار و ۸۵۰ نفر اعلام و تصریح کرد: متولدان نیمه دوم سال ۹۶ و نیمه اول سال ۹۷ که در سال تحصیلی آینده می‌توانند وارد دبستان شوند، باید در طرح سنجش سلامت شرکت کنند.

به گفته رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان، سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان، از آبان‌ماه سال گذشته آغاز شده و تا تیرماه امسال ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • تبدیل افکار خاموش ذهن به گفتار| ابزاری که اندیشه را واژه می‌کند!
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • پرنده هواتزین (Hoatzin) یا مرغ بدبو آمریکایی (+عکس)
  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • اعجاز سنگ نمک را بدانید تا از بلای مختلف و انرژی‌های منفی به دور باشید | خود را به آرامش دعوت کنید
  • کاریکاتور/ کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید