Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان شکری در خصوص آخرین وضعیت راه‌های استان با بارش سنگین برف و کولاک اظهار کرد: به دلیل بارش برف و کولاک راه ارتباطی ۵۰ روستا در چالدران، ۵۰ روستای خوی، ۱۲ روستای شاهین دژ و ۱۰ روستای تکاب مسدود است و تلاش راهداران برای بازگشایی راه‌ها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه البته فعالیت راهداران با اولویت راه های شریانی، بین شهری و روستایی برای بازگشایی مسیرها ادامه دارد، اضافه کرد: با وجود بارش برف و کولاک، راهداران در مسیرهای مختلف به ویژه گردنه‌ها مستقر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: مسافران در صورت ضرورت، اقدام به سفر در جاده‌های استان کنند و در این صورت نیز تمام موارد ایمنی را رعایت کرده و زنجیر چرخ، جیره خشک و لباس گرم همراه داشته باشند.

بارش باران و برف از صبح روز گذشته، جمعه در مناطق شمالی و جنوبی آذربایجان غربی آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

کد خبر 5399874

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای جاده برفی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه بارش برف آمار کرونا ایلام گرگان عکس استانها سیلاب سیدابراهیم رئیسی سیستان و بلوچستان مراسم تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۱۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این جلسه که با حضور مدير عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برگزار شد، معاون برنامه‌ريزي و توسعه سرمایه گذاری به ارائه گزارش وضعيت اعتبارات و تشريح الزامات قانوني و محدوديت‌هاي پيش رو پرداخت.

در ادامه این جلسه مديرعامل شركت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با تاكيد بر اهميت موضوع، بر ضرورت توجه به الزامات قانوني و تمركز بر انجام اقدامات مورد نياز جهت جذب بهينه و به موقع اعتبارات با رويكرد معطوف به اهداف در نظر گرفته شده، تاكيد کرد.

این جلسه با تشريح و بررسي تخصصي موضوع و بيان ديدگاهها و پاسخ به سوالات حاضرین، ادامه يافت.

 

دیگر خبرها

  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • فردا ؛ قطعی برق درارومیه
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • چهار محور در استان مسدود است
  • عضویت ۱۰۶ هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی