Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - محمدرضا سنگ سفیدی ملی پوش فوتسال ایران در جریان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ و در بازی با ازبکستان با محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی دچار درگیری و اختلاف شد. به طوری که سنگ سفیدی در بازی بعدی تیم ملی مقابل قزاقستان در لیست سرمربی تیم ملی جای نداشت و نتوانست در آن بازی به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت زمانی که تیم ملی فوتسال کشورمان برای انجام ۲ بازی دوستانه با ایتالیا راهی این کشور شد، سنگ سفیدی به اردوی تیم ملی دعوت نشد.

با کنار رفتن ناظم الشریعه از هدایت تیم ملی فوتسال و انتخاب وحید شمسایی به احتمال بسیار زیاد سنگ سفیدی بار دیگر پیراهن تیم ملی را بر تن خواهد کرد.

درباره انتخاب وحید شمسایی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی توضیح می‌دهید؟

ابتدا از زحمات ناظم الشریعه تشکر می‌کنم. او موفق شد روز‌های خوبی را برای فوتسال ایران رقم زد و برای او آرزوی موفقیت دارم. وحید شمسایی اسطوره فوتسال ایران و جهان است. او فردی است که تمام دنیا به او احترام می‌گذارند. به نظر من با آمدن شمسایی شرایط تیم ملی فوتسال کلی تغییر می‌کند و شخصیتی که فوتسال ایران در جهان دارد، دوباره به تیم ملی بر می‌گردد.

عزیزی خادم چه کارهایی برای فوتسال انجام داده است؟

از زمانی که عزیزی خادم ریاست فدراسیون فوتبال را بر عهده گرفته وضعیت فوتبال و فوتسال ما خیلی بهتر شده است. او در این مدت سعی کرده است از افرادی در فوتبال و فوتسال استفاده کند که با این رشته آشنایی کاملی دارند. در فوتبال مهدی مهدوی کیا و در فوتسال هم وحید شمسایی افرادی هستند که خاک این ۲ رشته را خورده اند و این نشان از برنامه بلند مدتی است که عزیزی خادم برای آینده دارد.

تیم ملی فوتسال در مقدماتی جام ملت‌ها چه نتیجه‌ای می‌تواند کسب کند؟

با توجه به تغییر نسلی که در تیم ملی به وجود آمده است بازیکنان جوان باید زیاد کار کنند تا به آن هماهنگی لازم دست پیدا کنیم. در هر صورت بازی‌های مقدماتی به ما کمک بسیاری می‌کند تا با هماهنگی بالایی به رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برویم.

بیشتر بخوانید

حسن زاده: شمسایی به تنهایی نمی‌تواند در تیم ملی موفق باشد چه نظری در خصوص بازی با کراپ الوند قزوین دارید؟

دیدار با کراپ گل بازی‌های نیم فصل دوم لیگ برتر است. کراپ از زمانی که کادر فنی خود را تغییر داده موفق شده است در ۴ هفته پایانی با پیروزی زمین بازی را ترک کند و بازی سختی با این تیم خواهیم داشت. همچنین هر ۲ تیم از بازیکنان ملی پوش زیادی در تیمشان برخوردار هستند و فکر می‌کنم یکی از قشنگ‌ترین بازی‌های لیگ را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتسال مقدماتی جام ملت های آسیا محمدرضا سنگ سفیدی تیم ملی فوتسال فوتسال ایران وحید شمسایی سنگ سفیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند. - اخبار ورزشی -

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران:

بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وحید شمسایی در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان گفت: قبل از هر چیز این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم، ما الان در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

وی گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم، این قشنگی این رشته است و نشان می‌دهد که چقدر فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 

صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی

شمسایی گفت: وقتی ازبکستان یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت می‌گیرد، سرمایه‌گذاری می‌کند و میزبان جام جهانی می‌شود یعنی باید بپذیریم همه دنبال بهترین موقعیت در فوتسال آسیا هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه احساسی دارد که به عنوان بازیکن و سرمربی فینال جام ملت‌ها را تجربه کرده، گفت: تجربه خوشایندی است، ما دو سال پیش در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادیم ولی همیشه از اینکه بازی به پنالتی کشیده شود حس خوبی ندارم، برای همین طبیعی بود که حساسیت بسیار زیاد بازی را تجربه کنم. مهم این است که حالا در فینال هستیم.

شمسایی ضمن تحسین بازیکنان ازبکستان گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند، در فوتبال دیده بودم ولی در فوتسال نه. تعجب کردم وقتی بازیکنان این تیم می‌توانند به این خوبی بازی کنند، چرا این کار را کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • شمسایی: بازی در آسیا سخت و نزدیک شده است
  • شمسایی: بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • ماجرای عکس تکان دهنده اسطوره سینمای جهان چه بود؟
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • خلاصه بازی فوتسال ایران ۶ - ۱ قرقیزستان؛ ایران به جام جهانی فوتسال رفت + ویدئو
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت