Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی حبیب زاده، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تجهیزات ساخت شرکت ما قابل رقابت با نمونه های خارجی است، افزود: یکی از اهداف شرکت، وارونه کردن جریان واردات ماشین آلات و فناوری به کشور و صارداتی کردن این نوع خدمات است.

وی گفت: ما جزو معدود شرکت هایی هستیم که توانسته ایم بالای ۱۰ میلیون دلار صادرات خدمات فنی مهندسی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: اولویت شرکت ما ساخت، طراحی و نصب ماشین آلات خطوط تولید کارخانجات و تاسیساتی است که تاکنون از کشورهای دیگر وارد می شد.

حبیب زاده ادامه داد: فعالیت شرکت ما به خصوص در زمینه صنایع سلولزی، کاغذسازی و صنایع نفت و گاز و فاضلاب صنعتی، دستاوردهای ارزشمندی از منظر بومی سازی فناوری تولید تجهیزات مورد نیاز این بخش ها در کشور داشته است. 

وی گفت: واحد طراحی، رکن اساسی شرکت ما محسوب می شود که با نیازسنجی و طراحی صفر تا صد سفارشات، محصول قابل رقابت با خارجی ها ارایه می کند. 

وی یادآوری کرد: این شرکت با طراحی و ساخت تجهیزات کاغذسازی با ظرفیت ۴۵۰ تن در روز توانسته برای نخستین بار در خاورمیانه جای خارجی ها را در این زمینه بگیرد. 

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان مستقر در تبریز افزود: برای اولین بار توانستم قرارداد ساخت ۲۸ دستگاه تمپلر را با شرکت ملی صنایع مس ایران منعقد کنیم.

وی گفت: ۳۵۰ نیروی انسانی متخصص به صورت مستقیم و حدود ۵۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم در این شرکت مشغول کار هستند. 

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز وزارت صنعت معدن و تجارت شرکت دانش بنیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز وزارت صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی تبریز وزارت صنعت معدن و تجارت شرکت دانش بنیان شرکت ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی خیام نکویی ظهر پنج شنبه در بازدید از مرکز تحقیقات کشاورزی استان سمنان (شاهرود) ضمن بیان اینکه در تولید انواع محصولات کشاورزی باید از دانش و فناوری‌های جدید بهره گرفت، ابراز داشت: وجود شرکت‌های دانش بنیان و روی آوردن آنها به بخش کشاورزی از جمله نیازهای اساسی است.

وی ضمن بیان اینکه تنها هفت درصد شرکت‌های دانش بنیان معادل ۷۰۰ شرکت در بخش کشاورزی فعال هستند، افزود: با توجه به نیاز کشور این میزان شرکت دانش بنیان باید به ۲۰ درصد افزایش یابد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ضمن بیان اینکه نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است، ابراز داشت: انتظار می‌رود تا شرکت‌های دانش بنیان پا را فراتر نهاده و در این مقوله‌ها ورود کنند.

خیام نکویی ضمن بیان اینکه صنف و صنعت کشور نیز یک و نیم تن گندم نیاز دارند، تصریح کرد: با بهره‌گیری از دانش و فناوری نوین داخلی افزایش تولید گندم در دستور کار است.

وی ضمن بیان اینکه افزایش تولید گندم تا ۱۹ میلیون تن هدف گذاری شده است، افزود: با رشد بهره‌وری در تولید گندم و فناوری‌های جدید معتقدیم این هدف گذاری محقق خواهد شد.

کد خبر 6088589

دیگر خبرها

  • نیاز کشور به گندم برای تولید نان ۱۲ میلیون تن است
  • خراسان رضوی می‌تواند پایلوت تولید نان کامل شود
  • نخستین موتور شش سیلندر بنزینی «ایران‌ساخت» رونمایی شد
  • نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت رونمایی شد
  • رونمایی نخستین «موتور ۶ سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی ۶ سیلندر + تصاویر
  • موتور شش سیلندر بنزینی ایران‌ساخت رونمایی شد
  • رونمایی از نخستین «موتور شش سیلندر بنزینی» ایران‌ساخت
  • بومی سازی صفحه ضدگلوله برای دستگاه مه ساز امنیتی در اصفهان
  • اثرگذاری توسعه دانش‌بنیان‌ها در به‌روزرسانی موقوفات