Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - عبدالرضا سپهری گفت: به دنبال میزبانی از مسابقات اسکای رانینگ در بهبهان هستیم که با فدراسیون نیز نامه‌نگاری و مقرر شد که ابتدا در محل، یک دوره مسابقات استانی برگزار کنیم و سپس اقدام به برگزاری مسابقات کشوری کنیم.

به گفته او در بخش صعود‌های ورزشی به دنبال گرفتن سالن در شهر‌های مختلف برای فعال کردن دیواره‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در شهر‌های بهبهان، خرمشهر، رامهرمز و اهواز که دیواره داریم در حال فعالیت در بخش صعود‌های ورزشی هستیم.

سرپرست هیات کوهنوردی و صعود‌های ورزشی خوزستان می گوید: در بحث مسابقات استعداد‌های برتر نیز به دنبال برگزاری یکسری مسابقات هستیم تا ورزشکاران مدنظر را انتخاب کرده و به المپیاد ایرانیان اعزام کنیم.

این مقام مسئول گفت: در بخش صعود‌های ورزشی هم قصد داریم مسابقاتی را در قالب جام فجر برگزار کنیم. همچنین تیم سه نفره هیمالیا نوردی خوزستان متشکل از دو خانم و یک آقا، به همراه یک مربی اکنون در اردوی تیم‌ملی هستند.

سپهری گفت: در گذشته بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ نفر بیمه شده ورزشی داشتیم، اما در دو سال اخیر با توجه به شیوع کرونا که خیلی از باشگاه‌ها و سالن‌ها تعطیل شدند، در آمارمان ریزش داشتیم، اما عمده مشکل ما در بحث بودجه است که به نوعی متضرر شده ایم.

تمامی ورزش‌ها بر روح و جسم انسان تاثیر می‌گذارد و کوهنوردی برای سلامت قلب و عروق نیز موثر است و کوه انسان‌ها را صبور، قوی و بخشنده می‌کند.

کوهنوردی و صعود‌های ورزشی شامل چند رشته هستند که ما در هر دو رشته در حال فعالیت هستیم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات ورزشی ورزش و جوانان صعود های ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات جام تختی کشتی آزاد در روزهای سوم و چهارم خردادماه به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد. پیش از این مسابقات کشتی آزاد جام تختی روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی لارستان فارس برگزار شود اما به دلیل تغییر مکان مسابقات، این رقابت‌ها با یک هفته تعویق در اوایل خردادماه برگزار خواهد شد.

مسابقات جام تختی کشتی فرنگی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد. برخلاف سال‌های گذشته مسابقات جام تختی در این دوره جزء مسابقات چرخه انتخابی نخواهد بود.

کد خبر 6093234 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل