Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@22:45:12 GMT

تحلیل تکنیکال اتریوم+ نمودار و قیمت Ethereum

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۱۶۴۶

تحلیل تکنیکال اتریوم+ نمودار و قیمت Ethereum

پس از آنکه موج ۵ کوتاه شد، اتریوم شاهد اصلاح قیمتی آن تا امروز بود. به دلیل اینکه خط روند بلند مدت خود را از دست داده است پیش بینی می‌شود که قیمت اتریوم بیشتر از این سطوح نیز افت را تجربه کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اتریوم یک سیکل ناقص الیوتی را از جولای ۲۰۲۱ آغاز کرد و تا محدوده ۴۶۵۰ دلار نیز رشد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل این سیکل ناقص آن است که موج ۵ آن دچار کوتاه شدگی شد و علت آن نیز عقب نشینی بازار کریپتو کارنسی بود که اتریوم نیز از آن تأثیر پذیرفت.

پس از آنکه موج ۵ کوتاه شد، اتریوم شاهد اصلاح قیمتی آن تا امروز بود. به دلیل اینکه خط روند بلند مدت خود را از دست داده است پیش بینی می‌شود که قیمت اتریوم بیشتر از این سطوح نیز افت را تجربه کند. البته سطح ۳۰۰۰ و ۲۷۰۰ دلار حمایت‌های مهمی برای این رمزارز هستند که شاید بتوانند از ریزش بیشتر ان جلوگیری کنند. در حال حاضر نشانه‌ای از شروع یک سیکل صعودی جدید وجود ندارد.

کد خبر 548869

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اتریوم رمز ارز اتریوم قیمت اتریوم رکورد اتریوم اتریوم قیمت پيش بيني قيمت اتريوم آینده اتریوم پیش بینی قیمت اتریوم تحلیل قیمت اتریوم قيمت اتريوم رمز ارز ارز دیجیتال تحلیل تکنیکال قیمت Ethereum نمودار Ethereum تحلیل تکنیکال Ethereum شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۱۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم

 ابراهیم ونکی فراهانی، مدیر نیروگاه قم گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی قم در اسفند‌ماه سال ۱۴۰۲ با افزایش تولید بیش از ۵۶ میلیون کیلووات ساعت نسبت به سال قبل و بیش از ۱۴ میلیون کیلووات ساعت نسبت به رکورد قبلی در سال ۱۳۸۴، موفق به ثبت رکورد جدید در تولید برق خود در اسفند شد.

وی با بیان اینکه دستیابی به این دستاورد با اتکا به همت و تلاش کارکنان نیروگاه سیکل ترکیبی قم در بخش‌های مختلف به دست آمده افزود: با تلاش کارکنان واحد بهره‌برداری، با وجود عمر بالا و افزایش ضریب پیری واحدها، با بهره‌برداری اصولی، عکس‌العمل‌های به موقع و کمترین خروج اضطراری موفق به تولید برق با حداکثر توان و راندمان شدند.

مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی قم گفت: تولید نیروگاه قم در اسفند سال گذشته به میزان ۳۹۸ میلیون و ۵۶۹ هزار کیلووات ساعت بوده و از این میزان تولید، ۳۹۱ میلیون و ۸۶۸ هزار و ۶۰۰ کیلووات ساعت آن انرژی خالص بوده که به شبکه سراسری برق تحویل شده است.

وی با تاکید بر اهمیت انجام به موقع تعمیرات بیان کرد: همکاران واحد تعمیرات نیروگاه قم موفق شدند در زمستان سال گذشته تعمیرات اساسی واحد‌های یک و چهار گازی، بازدید اتاق احتراق واحد سه گازی و بازدید دوره‌ای سالانه واحد دو بخار که در نوع خود کم‌نظیر بوده را انجام دهند تا تابستان امسال بدون خاموشی سپری شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • کف قیمت دلار کجاست؟
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • چشم بازار نفت به خاورمیانه/ ضعف کوتاه‌مدت نفت نشانه چیست؟
  • فرونشست دومتری منطقه جنوب غرب کشور طی ۹ سال
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳