Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع مطلع در گفت‌وگو با شبکه «المیادین» بارزترین مفاد طرح پیشنهادی ایران برای یمن را توضیح دادند.

این منابع اعلام کردند، طرح ایران برای حل بحران یمن که چند سال پیش ارائه شده و جامعه بین‌المللی و ائتلاف متجاوز به یمن به آن توجهی نکرد شامل آتش‌بس، لغو محاصره و بازگشایی گذرگاه‌های دریایی، هوایی و زمینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع مذکور افزودند، ورود به مذاکرات سیاسی برای توافق بر روی مرحله انتقالی پس از توقف جنگ و لغو محاصره و تشکیل دولت توافقی به منظور مدیریت وضعیت عمومی همراه با حمایت اقتصادی از دیگر مفاد این طرح است.

این منابع تصریح کردند، مفاد طرح ایران نیازمند توافق کشورهای عضو ائتلاف سعودی، عربستان، امارات، آمریکا، انگلیس به علاوه ایران به عنوان صاحب طرح است و همچنین روسیه به عنوان حامی در کنار سازمان ملل به عنوان هماهنگ‌کننده و میانجی نیز باید ورود کنند.

«هشام شرف» وزیر خارجه یمن جمعه (دیروز) اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران برای حل بحران این کشور، طرحی ارائه کرد که همه [طرفهای متخاصم] در تلاش هستند آن را به فراموشی بسپارند. (جزئیات بیشتر)

عربستان سعودی هفت سال است که با تشکیل ائتلافی با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی ضمن حملات گسترده هوایی به شهرهای مختلف یمن، از رسیدن مواد غذایی ، دارویی و سایر نیازهای مردم به شهرهای مختلف این کشور جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: یمن ایران المیادین ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۱۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت اوکراینی‌ها از آموزش خلبان‌های ایران برای هدایت 24 سوخو 35

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 شبکه آزادی اوکراین در گزارشی به همکاری راهبردی نظامی ایران و روسیه اشاره کرد و از آموزش خلبان‌های ایرانی برای هدایت 24 جنگنده سوخو 35 که در مسیر ایران است، خبر داد. این گزارش جالب را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • رازهای آشتی ایران و عربستان به روایت الجزیره قطر
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • روایت اوکراینی‌ها از آموزش خلبان‌های ایران برای هدایت 24 سوخو 35
  • ماجرای یک مناسبت جدید و مهم در تقویم عربستان
  • (ویدئو) روایت «ژنرال مکنزی» از تحویل سوخو ۳۵ به ایران
  • مفاد جدید آتش‌بس منتشر شد/ آزادی۱۰۰۰ فلسطینی مقابل۳۳ اسیر اسرائیلی
  • تاکید مقاومت فلسطین بر کارشکنی اشغالگران در مذاکرات/ الرشق رژیم صهیونیستی را تهدید کرد
  • مفاد جدید آتش‌بس غزه منتشر شد
  • مفاد جدید آتش‌بس منتشر شد/آزادی۱۰۰۰ فلسطینی مقابل۳۳ اسیر اسرائیلی
  • (ویدئو) روایت زنده‌یاد ناصر چشم‌آذر از ساخت موسیقی متن فیلم «ای ایران»