Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@14:15:05 GMT

شرایط محورهای مواصلاتی مازندران عادی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۱۸۷۸

شرایط محورهای مواصلاتی مازندران عادی شد

گروه استان‌ها ـ فرمانده پلیس راه مازندران با بیان اینکه شرایط محورهای مواصلاتی مازندران عادی شد، گفت: هم‌اکنون همه جاده‌های مازندران باز ‌‌است. - اخبار استانها -

سرهنگ یدالله جهانتاب در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ساری با بیان اینکه در پی بارش برف و باران، تردد در جاده‌های استان دیشب به سختی انجام می‌شد، اظهار داشت: در برخی از مناطق به ویژه در جاده کندوان برخی از مسافران به صورت مقطعی و کوتاه مدت در جاده مانده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از باز بودن همه جاده‌ها مازندران خبر داد و افزود: ترافیک جاده‌های مازندران در کناره و هم در ارتفاعات عادی و روان است و مشکلی برای تردد مسافران و رانندگان از جاده های مواصلاتی استان وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه شرایط جوی همه جاده های مازندران آفتابی و در برخی از مناطق نیمه ابری است، افزود: سطح جاده‌های استان در کناره خشک است اما به دلیل یخبندان سطح جاده در ارتفاعات در پی بارش برف دیشب، خیس و لغزنده است.

آخرین وضعیت جوی استان اردبیل/ 492 نفر گرفتار شده در برف و کولاک امدادرسانی شدندبرف راه 122 روستا در آذربایجان‌غربی را مسدود کردبرف راه دسترسی تمامی روستاهای الیگودرز را قطع کرد؛ کولاک شدید در محورهای اصلی

جهان‌تاب از رانندگان و مسافران خواست تا با رعایت قوانین و مقررات و توجه به تذکر عوامل پلیس راه توجه کنند و در ادامه یادآورش: رانندگان با رعایت فاصله طولی برانند و از ایمنی خودرو به ویژه سیستم گرمایشی مطمئن باشند.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۱۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان راهداری اعلام کرد با توجه به اجرای عملیات عمرانی در جاده کرج - چالوس، این محور به مدت سه روز بسته است.

انسداد مسیر از میدان امیر کبیر کرج تا سه راهی کندر در ۲ مسیر رفت و برگشت از ساعت ۹ الی ۱۵ از امروز به مدت سه روز صورت می‌گیرد.

رانندگان می‌توانند در طول زمان انسداد مسیر برای سفر به استان مازندران از مسیرهای جایگزین جاده آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران شمال استفاده کنند.

کد خبر 6090703 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • محورهای مواصلاتی،متحمل بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲