Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا میربهاء الدین روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: ۱۴ هزار و ۱۰۶ نفر در قالب ۲ هزار و ۹۸۱ خانوار در این مدت از افراد آسیب دیده سیستان و بلوچستان در چادرهای امدادی هلال احمر اسکان اضطراری داده شدند.

وی ادامه داد:همچنین یک‌هزار و ۸۸۴ دستگاه چادر امدادی،۲ هزار و ۹۲۷ تخته موکت، ۱۴ هزار و ۷۴۴ تخته پتو و ۱۱ هزار و ۱۳۱ کیلوگرم نایلون نیز در بین آسیب دیدگان سیل استان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون۲ هزار و سه بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۲۴ بسته غذایی یک ماهه،۱۹ هزار و ۱۴۲ قوطی کنسروجات، ۹ هزار و ۷۵۱ کیلوگرم برنج،۲ هزار و ۷۹ کیلوگرم قند و شکر  و ۲۶ هزار و ۸۳۴ بطری آب معدنی و همچنین چای و حبوبات، فانوس و والور توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان  بین آسیب دیدگان توزیع شد.

وی افزود: ۳۳۹ روستا و ۱۷ شهرستان‌ سیستان و بلوچستان درگیر سیلاب و آبگرفتگی بودند که توسط سه هزار و ۸۲۷ نفر روز نیروی نجاتگر هلال احمر در قالب ۷۳۳ تیم عملیاتی و بکارگیری ۵۰۳ خودرو امدادی و عملیاتی ارائه خدمات کردند.
میربهاء الدین گفت: همچنین امدادرسانی به سیلزدگان شهرهای زاهدان، زابل، خاش، زهک، ایرانشهر و فنوج و میرجاوه، هیرمند، نیمروز، سراوان، سرباز، دلگان، سیب و سوران به اتمام رسیده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این مدت ۲ سورتی پرواز توسط  یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر در مناطق آسیب دیده و سخت گذر جهت  توزیع اقلام و نجات ۱۰ نفر افراد گرفتار در سیلاب صورت گرفته است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان سیل سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیل سازمان امداد و نجات هلال احمر سیستان و بلوچستان سیل سازمان امداد و نجات هلال احمر سیستان و بلوچستان جمعیت هلال احمر ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۲۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهرجردی گفت: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر ۳۰ محور اراک-ازنا در محدوده روستای سرسختی، عوامل امدادی پایگاه شهید خرمی (قاقان) جمعیت هلال‌احمر شهرستان شازند به فوریت جهت رهاسازی راننده خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه، حادثه در ساعت ۱۲ و ۵۷ دقیقه ظهر امروز جمعه اتفاق افتاد، افزود: متأسفانه قبل از رسیدن عوامل امدادی هلال احمر راننده حادثه دیده فوت شده که پس از رهاسازی پیکر متوفی تحویل عوامل عوامل اورژانس حاضر در صحنه شد.

کد خبر 6089351

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت