Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امین توکلی زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در پی بازدید روز ۵ شنبه علیرضا زاکانی شهردار پایتخت و معاونین وی از مراکز نگهداری و بازپروری معتادان در مناطق جنوب و جنوب شرقی تهران، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «پس از تشکیل قرارگاه اجتماعی کشور توسط رئیس جمهور مردمی حضرت آیت الله رئیسی و جلسه با استاندار محترم تهران قرارگاه اجتماعی شهر تهران با ریاست شهردار تهران شکل گرفت و شاهد یک همدلی و هم افزایی مفید برای حل مشکلات مردم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از انسجام درونی معاونین و مسئولین درون شهرداری و شورای شهر تا همدلی و هم افزایی مسئولین نهادهای مسئول و اثر گذار در کنار هم و مهم‌تر از همه ورود نیروهای مردمی و داوطلب برای پدید آوردن الگوی کارآمد و جهادی برای حل کردن مشکلات سخت، همه و همه جزء برکات این جمع عزیز است.

روز ۵ شنبه از صبح زود کار بازدید میدانی و پیگیری مصوبات را در مراکز ماده ۱۶ شروع کردیم از مدد سرای خاوران و مرکز بهاران تا پاتوق کوه سنگی و مرکز خاور شهر تا مرکز شهید زیادیان سپاه پاسداران و مرکز شفق سازمان بهزیستی و مرکز سروش نیروی انتظامی را بصورت جمعی و با حضور اعضاء قرارگاه بازدید کردیم.

این کار باعث شد با واقع بینی مشکلات را درک کنیم و از زبان خود طراحان و اداره کنندگان راهکارها را بشنویم و بدون تشریفات مطول اداری، در همان جلسه تصمیم گیری کنیم و با حضور تمام تصمیم گیران کنار هم و صمیمت و همدلی شکل گرفته در یک بازدید میدانی قریب ۸ ساعته بتوانیم یک تصور واقعی از مراکز ترک و باز توانی و اجتماعی سازی و… داشته باشیم.

انشاالله با این اقدام ارزشمند که واقعاً با خضوع و همکاری همه مسئولین دستگاه‌ها فراهم شده است، بتوانیم مشکلات افراد معتاد متجاهر را خوب بشناسیم و برای برون رفت آنها از این بحران پیچیده و چند بعدی در کنار آنها و خانواده‌هایشان باشیم.

استفاده از تجربیات افرادی که بسیاری از روش‌ها را تجربه کرده‌اند و صاحب نظر شده‌اند، در این بازدیدها بسیار مفید است تا بتوانیم بهترین روش را انتخاب کنیم.

در کنار این تلاش‌ها جلسات با گروه‌های مردمی و خیرین و کار آفرین‌ها در سازمان اجتماعی شکل گرفته است و ادامه دارد تا به موازات طی شدن مراحل نجات افراد معتاد از دست قاچاقچیان مواد مخدر و کمک به آنها برای ترک، حمایت‌های اجتماعی نیز برای خانواده‌ها فراهم شود و با حمایت خانواده‌ها و مردم دلسوزمان امکان بازگشت به جامعه برای عزیزان این خانواده‌ها به وجود بیاید.

کد خبر 5399971 ساناز باقری راد

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران جمع آوری معتادان شهرداری تهران پلیس راهور قوه قضاییه شورای شهر تهران شهر تهران ثبت ملی آتش سوزی سربازی میراث فرهنگی شورای عالی استان ها ترافیک تصادفات رانندگی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: نهضت امام راحل وارد شصت و دومین سال حیات خود شد، این نهضت با مسجد و نام حضرت زهرا (س) آغاز شده است؛ انقلاب اسلامی فاطمی حدوث است و در طول همه سال‌های بعد با نام حضرت اباعبدالله (ع) مانا شده است و حسینی بقاست و این حرکت در مساجد و حوزه‌های علمیه تفسیر عملی می‌شود.

اسماعیلی گفت: در دولت مردمی این حرکت به نام نهضت بازگشت به مساجد نام گذاری شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه زیرساخت‌های فرهنگی در برخی مناطق کم برخوردار محدود است، این موضوعات به طور جدی پیگیری می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: برای آموزش هنر آمادگی داریم در مساجد اقداماتی را انجام دهیم. در مناطق محروم کشور نیز در دو سال اخیر بیش از صد هزار نفر را تحت تعلیم آموزش هنری قرار دادیم و آنها را توانمند کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار خانواده خود تجربه کند
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار اعضای خانواده تجربه کند/ ضرورت نهادینه شدن «فرهنگ کار» در جامعه
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه در کنار اعضای خانواده را تجربه کند
  • کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در کنار اعضای خانواده تجربه کند
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم