Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@03:35:58 GMT

زمینه ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی در گراش فراهم شده است

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۲۲۸۵

زمینه ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی در گراش فراهم شده است

مجید غلام‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آماده سازی بسترهای لازم برای آغاز عملیات اجرایی طرح جهش تولید مسکن، گفت: هم اکنون زمینه برای ساخت بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی در شهر گراش فراهم شده است که در این خصوص بیش از ۲ هکتار زمین وزارت راه و شهرسازی واگذار و مقدمات کار توسط بنیاد مسکن انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه طرح جهش تولید مسکن از مهمترین راهبردهای اجرایی دولت سیزدهم است، افزود: اقدامات لازم برای تسریع در تحقق اهداف قانون جهش تولید مسکن در شهرستان به عنوان اولویت اصلی دولت در دستور کار قرار دارد.

وی خواستار تملک زمین برای اجرای فاز دوم احداث مسکن در گراش شد و گفت: اراضی دولتی بالغ بر ۱۳۰ هکتار در تنگ حسین گراش که قابلیت اجرایی پروژه عظیم نهضت مسکن را دارند شناسایی شده و مقدمات کار در حال انجام است.

غلام پورادامه داد: همچنین برای متقاضیان مسکن در بخش ارد توسط بنیاد مسکن اقدامات خوبی صورت گرفته است.

فرماندار گراش با اشاره به مشکلات زیرساختی بافت فرسوده بر نوسازی و بهسازی منازل مسکونی حاشیه تپه نوالشهدا تاکید کرد و افزود: برای احیای بافت فرسوده و ناکارامد شهر و نوسازی منازل مسکونی نیازمند تسهیلات و وام‌های کم بهره و بلاعوض هستیم که بتوانیم به ساکنین این منطقه خدمات مناسبی ارائه کنیم.

این مقام مسئول بر ضرورت جبران خسارات ناشی از سیل و آبگرفتگی در شهرستان گراش تاکید کرد و افزود: بارندگی و سیل اخیر در حوزه بنیاد مسکن بیش از ۱۸ میلیارد تومان در بخش مسکن و بالغ بر ۵ میلیارد تومان به بخش پل، ابنیه و زیرساخت‌های روستایی در شهرستان گراش خسارت وارد کرده است.

فرماندار گراش خواستار تسریع در برآورد دقیق خسارات و مشکلات منازل مسکونی ناشی از سیل در گراش شد و اضافه کرد: بر اساس برآورد کارشناسان، سیل اخیر ۱۲۲ میلیارد تومان به بخش‌های مختلف این شهرستان خسارت وارد کرده است.

غلام پور از احداث پل ورودی روستای آغصه نیز خبر داد و افزود: آب نما ورودی روستای اغصه از توابع بخش ارد در بارندگی اخیر آسیب جدی دیده است که طبق پیگیری‌های انجام گرفته توسط نماینده مجلس و قول مساعدت رئیس بنیاد مسکن این اب‌نما که تنها راه دسترسی به روستا است به عنوان پل با پیش بینی هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احداث خواهد شد.

کد خبر 5399992

منبع: مهر

کلیدواژه: گراش مسکن بنیاد مسکن ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه آمار کرونا ایلام گرگان عکس استانها سیدابراهیم رئیسی سیلاب سیستان و بلوچستان بارش باران بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛فرماندار شهرستان اردل گفت: همچنین کلنگ عملیات اجرایی طرح هادی روستای آلیکوه به زمین زده و یک واحد مسکونی روستایی به نمایندگی از همه متقاضیان ۲۰۰ واحد مسکونی افتتاح شد.
شکوهی افزود: برای احداث هر ساختمان ۱۶۰ مترمربع زمین اختصاص داده شده است و متقاضیان این طرح‌ها تأیید نهایی دارند.
وی گفت: هم‌اکنون روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر اردل همزمان در پنج مکان مسکونی در حال اجرا است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر