Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا سیاهپور در گفت و گو با ایرنا افزود: هم اینک در محورهای سپیدان به اقلید، سپیدان به یاسوج و گردنه کولی کش در شمال فارس همچنین هفت برم، گردنه شول و دشت آزادگان دشمن زیاری در غرب استان بارش برف جریان دارد و با توجه به حضور نیروهای راهداری شرایط تردد خودروها در این محورها فراهم شده است.
او ادامه داد: در برخی محورهای استان نیز شاهد ریزش‌هایی بوده‌ایم که بلافاصله این محورها پاکسازی و ایمن سازی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در برخی محورهای استان از جمله محور کازرون به دشت ارژن نیز شاهد مه گرفتگی و کاهش دید هستیم که به رانندگان توصیه می‌شود با دقت کامل رانندگی کنند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس اظهار داشت: با توجه به بارش باران و برف در اغلب نقاط استان، از شهروندان انتظار داریم در صورت امکان از انجام سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و در صورتی که قصد انجام سفر دارند از سالم بودن خودرو خود اطمینان حاصل کرده و حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
سیاهپور گفت: هم‌اینک عملیات راهداری زمستانی در استان فارس با مشارکت ۷۰۰ نیروی راهداری در قالب ۷۴ گروه در ۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر از راههای این استان در حال انجام است.
وی ادامه داد: ۱۳۵ گشت ثابت و سیار راهداری به همراه افزون بر ۴۳۰ دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین و تجهیزات راهداری شامل نمک پاش و تیغه برف روب و ۵۸ راهدارخانه ثابت و سیار در این طرح مشارکت دارند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف بارش باران شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف بارش باران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف بارش باران شیراز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان باز و تردد خودرو در آن ها جریان دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سید زاهدین چشمه خاور امروز- جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود بارش‌های شدید در استان با تلاش عوامل راهداری همه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

وی ادامه داد: ریزش‌برداری در ۵۶ مقطع از محورهای استان ایلام انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام افزود: ۹۱ نفر از نیروهای راهداری با استفاده از ۷۳ دستگاه ماشین آلات مشغول هستند.

چشمه خاور اضافه کرد: تیم عملیاتی راهداری ایلام با ماشین آلات در کنار سایر دستگاه‌ها و پلیس راه در سطح جاده‌های استان مستقر هستند تا رفع مشکلات احتمالی نقاط مختلف جاده را انجام دهند.




کد خبر 750296

دیگر خبرها

  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • تمام محورهای مواصلاتی استان یزد باز است/ تغییر الگوهای بارشی در استان یزد
  • تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان ایلام باز است
  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • تمام محورهای مواصلاتی فارس باز است
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه