Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در نیم‌فصل نخست لیگ برتر نمایش درخشانی داشت اما کار برای بازی‌های باقی‌مانده رقابت‌ها سخت می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید نامجومطلق، بازیکن اسبق تیم ملی و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با حضور در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال بانوان اظهار داشت: جای بسیار خوشحالی دارد که تیم بانوان به مرحله نهایی جام ملت‌ها راه پیدا کرده و امیدوارم این تیم به دلایل زیاد موفق شود؛ دلیل اول این است که ما بدانیم که بانوان هم به اندازه آقایان زحمت می‌شکند و به دنبال افتخار آفرینی هستند، دومین مسئله این است که فضا و بستر فراهم شود که خانم‌ها را بیشتر ببینیم و آن مرز بین بانوان و آقایان شکسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان داشت: یک سری الزاماتی هم از سوی فیفا و AFC برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها داریم که باید عملی شود. شرایطی که بانوان ما در آسیا دارند نشان دهنده این است که باید تابو شکسته شود و مجوزها برای ورود خانم به استادیوم‌ها صادر شود. این دیگر دست ما نیست و اگر می‌خواهیم در آسیا مطرح باشیم و فعالیت حرفه‌ای داشته باشیم، باید این شرایط را به وجود بیاوریم.   پیشکسوت فوتبال ایران در مورد حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا عنوان داشت: باید تاسف خورد و ناراحت شد که دو تیم پرطرفدار آسیا در این مسابقات حضور ندارند. این به ضرر فوتبال ما و آسیاست. اعتقاد دارم خود کنفدراسیون آسیا هم با نهایت تاسف این تصمیم را گرفته، چون حضور این دو تیم گرمابخش مسابقات آسیایی است. استقلال دو بار قهرمان شده و پرسپولیس هم دو بار به فینال رفته و این ها افتخار آسیا هستند. خود آن ها بیش از همه ناراحت هستند و حضور سرخابی‌ها می‌توانست به جذابیت بازی‌ها کمک کند.   وی در همین باره تصریح داشت: اگر از بعد دیگر نگاه کنیم؛ این که باید به سمت فوتبال حرفه‌ای حرکت کنیم و شاید این مانع بتواند یک جهش و توفیق اجباری باشد. اگر می‌خواهیم در آسیا فعالیت داشته باشیم، باید مشکلات‌مان را حل کنیم. به قول خود آقایان چند سال است که به AFC دروغ می‌گوییم و به هرحال روزی متوجه می‌شدند. امروزه عصر تکنولوژی و ارتباطات است و می‌دانند که ما در مورد اصول حرفه‌ای تخلف کرده‌ایم.    او در خاتمه این موضوع تأکید داشت: امیدوارم روزی این مشکلات را از ریشه حل کنیم و یک ساختار مناسب برای باشگاه‌ها در نظر بگیریم و فوتبال حرفه‌ای داشته باشیم. به نظرم با توجه به ثروتی که در کشور وجود دارد ما می‌توانیم به راحتی این باشگاه‌ها را طبق ضوابط AFC اداراه کنیم.   مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد عملکرد این تیم در نیم فصل اول لیگ برتر خاطرنشان داشت: استقلال در نیم فصل اول خوب و درخشان ظاهر شد و هر چه از بازی‌ها گذشت به مرز آمادگی رسید و با قدرت در صدر جدول قرار گرفت. امیدوارم در نیم فصل دوم هم این روند ادامه داشته باشد، اما این را هم باید در نظر بگیریم که نیم فصل دوم شرایط سخت است.   وی در پایان گفت: یکسری تیم‌ها برای سقوط نکردن، برخی برای سهمیه و یک تعداد دیگر هم برای قهرمانی تلاش می‌کنند، بنابراین باید استقلال خودش را تقویت کند و همانند نیم فصل اول با قدرت در صدر قرار داشته باشد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نیم فصل حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه استقلال روز گذشته در جلسه نخستین هیئت مدیره باشگاه در حضور نماینده مالک جدید آبی‌ها که هلدینگ خلیج‌فارس ایران است، شرکت کردند. در این جلسه موضوعات مختلفی، طرح و بررسی شد و یکی از مباحث مورد تاکید، موضوع گسترش فعالیت‌های ورزشی باشگاه استقلال بود. در کنار مبحث احیای تیم «ب» استقلال، تلاش‌ها برای تیمداری آبی‌ها در فوتبال زنان از مدت‌ها پیش آغاز شده و به نقطه پایانی اجرایی‌شدن نزدیک می‌شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد از سال آینده، تیم‌ها را برای دریافت مجوز حرفه‌ای ملزم به تیم‌داری در فوتبال زنان کند و آبی‌ها پیش از آنکه این الزام به‌وجود آید، به دنبال تیم‌داری هستند. در حالی‌که علی خطیر در ماه‌های گذشته پیگیری‌های اولیه را انجام داده بود، حالا گفته می‌شود در جلسات اخیر با مسئولان هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس، آبی‌ها چراغ سبز لازم را در زمینه تامین منابع مالی هم دریافت کرده‌اند و پروژه موردنظر برای تیم‌داری استقلال در فوتبال زنان در حال نهایی‌شدن است.

مدیران باشگاه استقلال در ماه‌های اخیر مذاکراتی را با مسئولان یکی از تیم‌های شاغل در لیگ برتر فوتبال زنان انجام داده بودند و حالا با توجه به رفع‌ و رجوع مشکلات مالی آبی‌ها، قرار است جلسه با مسئولان تیم موردنظر برگزار و سهمیه تیم‌داری در لیگ برتر فوتبال زنان خریداری شود تا رسماً نام استقلال که به تازگی به استقلال خلیجِ فارس تغییر پیدا کرده، یکی از 10 تیم شرکت‌کننده در فصل آینده لیگ برتر فوتبال زنان باشد. یکی از مدیران باشگاه استقلال در گفت‌وگو با "ورزش سه" این خبر را تایید کرد.

پیش‌تر گمانه‌زنی‌هایی درباره تیم‌داری استقلال در فوتبال زنان و حتی سرمربیگری مرضیه جعفری (پرافتخارترین سرمربی فوتبال ایران با کسب 10 قهرمانی) در این تیم به میان آمده بود که حالا با توجه به اخبار منتشره، به نظر می‌رسد که عزم آبی‌ها برای تیم‌داری در فوتبال زنان جزم است و طی روزهای آینده این خبر به‌صورت رسمی از سوی مدیران باشگاه استقلال و مالکان جدید این تیم اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج