Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید محمد موسوی افزود: مأموران پاسگاه انتظامی آب شیرین این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضائی در محور دیلم به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.

موسوی تصریح کرد: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به ۳ دستگاه وانت پراید، یک دستگاه وانت آریسان، یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه سواری سمند مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی گفت: مأموران در بازرسی از خودروهای مذکور ۲۴ دستگاه انواع لوازم خانگی، ۲۵ دستگاه انواع لوازم صوتی تصویری و ۳۰۰ عدد انواع لوازم ورزشی قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: رانندگان دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

کد خبر 5400023

منبع: مهر

کلیدواژه: کالای قاچاق نیروی انتظامی دستگیری ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه آمار کرونا ایلام گرگان عکس استانها سیدابراهیم رئیسی بارش باران مراسم تودیع و معارفه سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ به گزارش روابط عمومی بازرسی و نظارت اصناف استان، بازرسان این مدیریت با همراهی عوامل پلیس امنیت اقتصادی در گشت مشترک و بازرسی از یک انبارِ خانگی غیر مجاز در اصفهان، ۱۰۰ کیلوگرم برنج خارجی ، ۱۹۰۰ قوطی رب گوجه فرنگی و انواع مواد شویندۀ احتکار شده را کشف کردند. طبق کارشناسی کالای احتکاری کشف شده به ارزش سه میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال از این انبار که در یک ساختمان متروکه قرار داشت، توقیف و پرونده برای رسیدگی تحویل عوامل پلیس امنیت اقتصادی شد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس