Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد ایرج‌پور گفت: وضعیت راه‌های استان در پی بارندگی‌های روز گذشته مناسب است، محورها باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حامد ایرج‌پور معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: وضعیت راه‌های استان در پی بارندگی‌های روز گذشته مناسب است، محورها باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: در منطقه کوهرنگ چه در بخش مرکزی و چه در بازفت و در گردنه‌های این شهرستان کولاک برف گزارش شده است، لذا علی‌رغم برف‌روبی که توسط راهداران انجام است ممکن است جاده لغزنده باشد و رانندگان با احتیاط در مسیرها تردد کنند.
 
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: استفاده از زنجیر چرخ در گردنه‌ها و نقاط برف‌گیر استانی الزامی است.
 
ایرج‌پور عنوان کرد: همچنین در نقاط کوهستانی چهارمحال و بختیاری و گردنه‌های استان همچنان بارش برف گزارش شده است.
 
وی با اشاره به اینکه گردنه‌های چری، شاه‌منصوری و عسل کشان باز است و رفت و آمد در آن‌ها جریان دارد، خاطرنشان کرد: شب گذشته به دلیل شدت کولاک، کم شدن دید افقی و خطراتی که ممکن بود برای رانندگان ایجاد شود با هماهنگی نیروی انتظامی چند ساعتی گردنه چری مسدود شد.
 
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری به مردم توصیه کرد به دلیل شرایط جوی حاکم در استان تا پایان خروج سامانه از استان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آن ها جریان چهارمحال و بختیاری گردنه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۲۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی از عصر فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی اداره کل هواشناسی استان با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد: از عصر فردا دوشنبه، تشدید سامانه بارشی، موجب رگبار باران و رعد برق در همه نواحی آذربایجان شرقی و در نواحی مستعد، بارش تگرگ و وزش باد گاهی نسبتا شدید خواهد شد که احتمال رخداد تندباد‌های لحظه‌ای و خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست.

بر این اساس، این سامانه تا بعد از ظهر سه شنبه ادامه خواهد داشت و آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن روان آب، طغیان رودخانه ها، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه ها، صاعقه، تگرگ، در ارتفاعات و مناطق کوهستانی، لغزندگی جاده ها، اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی، مه گرفتگی و احتمال خسارت در اثر وزش باد وجود دارد.

اداره کل هواشناسی توصیه کرد: عدم اتراق در حریم رودخانه‌ها و مسیل ها، عدم صعود به ارتفاعات، احتیاط درتردد‌های جاده ای مخصوصا درجاده‌های کوهستانی، لغوسفر‌های غیرضروری و فعالیت‌های کوهنوردی، محکم کردن سازه‌های سبک، عدم پارک خودرو‌ها درکنار درختان فرسوده، توجه به توصیه‌های کارشناسان جهاد کشاورزی استان، خودداری از چرای دام و عدم تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت بویژه چادر‌های مسافرتی، لایروبی کانال‌ها و آبروها و انتقال نهاده‌های کشاورزی به مکان‌های مسقف مورد توجه جدی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • بارش برف بهاری و لغزندگی جاده در گردنه چری کوهرنگ
  • بارش برف در گردنه ژالانه + فیلم
  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی از عصر فردا
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان