Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سپاه جهاد علمی را از برجسته ترین مصادیق جهاد دانست و گفت:جوانان ایران اسلامی، ما می توانیم را به ما توانستیم تبدیل کردند.

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولین از نمایشگاه دستاوردهای تحوّلی دانشگاه جامع امام حسین (ع) بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت‌های این دانشگاه در حوزه‌ی علمی، فناوری و پژوهشی دانشگاه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حاجی صادقی در حاشیه‌ی این بازدید برجسته‌ترین مصداق جهاد را جهاد علمی دانست و تصریح کرد: امروز شاهد پیشرفتهای بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف بودم ، البته تصوّر نمی‌کردم که این حجم از مجاهدت علمی در این دانشگاه صورت گرفته باشد.

وی افزود: این پیشرفت‌ها، نمونه‌ی بارز فعلُ الله است و خرمشهرهای علمی را هم خدا به دست این جوانان، آزاد خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه خطاب به جوانان پژوهش گر، اظهار کرد: در این مسیر با ثبات بیشتر پیش روید و شاکر خدا باشید. شما جوانان، کلیدواژه ی «ما می توانیم» را به «ما توانستیم»، تبدیل کردید و مسئولین نیز باید از ظرفیت‌های دانشگاه در حوزه نوآوری، خلّاقیت و ابتکار، در راه خدمت به مردم و آبادانی میهن، بهره برداری کنند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با تاکید بر اینکه این ابداعات و ابتکارات نقش مهمی در امنیت آفرینی ایران اسلامی دارند، افزود: دشمن در تلاش است با اقدامات خود، مردم را نا امید کند و وضعیت کشور را سخت جلوه دهد. و ما باید با ارائه ی این دستاوردها به جامعه، نشان دهیم که چه اتفاقات و موفقیت‌ها و پیروزی‌های خوبی به دست جوانان ما حاصل شده تا مردم عزیز امیدوارتر شوند و به فرزندان خود افتخار کنند./مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: صادقی جهاد حجت الاسلام حاجی صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۳۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنجشنبه در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان و جمعی از مسئولان، با توجه به اتمام زمان مأموریت حجت الاسلام مطهری در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های صورت گرفته، حجت‌الاسلام حمید افتخاری به عنوان مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان معرفی شد.

گفتنی است حجت‌الاسلام افتخاری از اساتید حوزه علمیه و امام جمعه صالح آباد است.

کد خبر 6095020

دیگر خبرها

  • زمینه جذب جوانان هرمزگان در دستگاه قضا فراهم شود
  • شهید مطهری اخلاق مداری در سیاست را به ما آموخت
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در حرم بانوی کرامت
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • پردیس های فرهنگیان خراسان جنوبی تبدیل به دانشگاه می شود
  • دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد