Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران با بیان اینکه در جلسه ستاد ملی کرونای امروز توافق بر بازگشایی حداکثری مدارس بود، گفت: در ستاد ملی کرونا مقرر شد، در بازی‌های ملی فوتبال انتخابی جام جهانی حضور تماشاگران را در وزرشگاه‌ها داشته باشیم؛ حداقل حضور را با حداکثر رعایت دستورات بهداشتی خواهیم داشت.

خبرگزاری میزان - محسن منصوری ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونای استان تهران در جمع خبرنگاران بیان کرد: گزارش آموزش و پرورش استان تهران حاکی از آن است که باید در زمینه ارتقای سطح سواد دانش‌آموزان تدبیری جدی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار تهران با بیان اینکه تعطیلات طولانی‌مدت مدارس، نگرانی‌هایی را درباره افت تحصیلی دانش‌آموزان ایجاد کرده است، افزود: در جلسه ستاد ملی کرونای امروز نیز توافق بر بازگشایی حداکثری مدارس بود.

وی با اشاره به اینکه حدود ۹۰ درصد مدارس تهران آمادگی بازگشایی دارند اما بخاطر حساسیت‌ها، ملاحظات و نکاتی که خانواده‌ها دارند دانش‌آموزان ۲ روز در مدارس حضور پیدا می‌کنند، عنوان کرد: بنا شد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حداکثر بازگشایی مدارس در شهر تهران را داشته باشیم.

منصوری با اشاره به اینکه در خصوص دانشگاه‌ها نیز بازگشایی حداکثری مدنظر است، توضیح داد: اگر در جایی امکان برگزاری کلاس‌های حضوری نباشد طبق مصوبه ستاد ملی کرونا تصمیم بر برگزاری حضوری امتحانات است.

وی عنوان کرد: در ستاد ملی کرونا مقرر شد، در بازی‌های ملی فوتبال انتخابی جام جهانی حضور تماشاگران را در وزرشگاه‌ها داشته باشیم؛ حداقل حضور را با حداکثر رعایت دستورات بهداشتی خواهیم داشت.

استاندار تهران درباره واکسیناسیون دز سوم نیز گفت: حدود ۲۰ درصد مراجعه و تزریق دز سوم کرونا را داشتیم و از مردم می‌خواهیم سریع‌تر در این باره اقدام کنند.

 

بیشتر بخوانید:  استاندار تهران: سفر رئیس جمهور به استان فرصت طلایی برای پیگیری مطالبات مردم است

 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: محسن منصوری استاندار تهران مدارس و دانشگاه ها کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محسن منصوری استاندار تهران مدارس و دانشگاه ها کرونا بازگشایی حداکثری استاندار تهران ستاد ملی کرونا داشته باشیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۳۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: ۶ اعتبارنامه منتخبان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در استان تائید و صادر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سیدعلی مهاجر ظهر امروز در جلسه ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی گفت: هم‌دلی هماهنگی و هم‌افزایی در خانواده انتخابات از جمله ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخابات که به خوبی نقش‌آفرین بود، انتخاباتی در بالاترین سطح کیفی برگزار شد.

وی افزود: اقدامات پیش‌گیرانه‌ای که در این ستاد با راهبری مدیرکل دادگستری استان انجام گرفت، کمک بسیاری در برگزاری موفق انتخابات بود که جای قدردانی دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: 6 اعتبارنامه منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی که به عهده استان بود در هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها با تایید هیئت نظارت صادر شده که در مرحله بعد باید به تأیید وزارت کشور و شورای نگهبان نیز برسد.

مهاجر افزود: دور دوم انتخابات را منحصر به شهرستان گنبدکاووس نمی‌دانیم و با تاکید استاندار، کل استان در کنار فرمانداری گنبدکاووس برای برگزاری انتخابات، به بهترین شکل هستند.

وی تصریح کرد: براساس قانون فقط افرادی می‌توانند در این دوره شرکت کنند که یا در دور نخست رای نداده باشند یا در حوزه انتخابیه گنبد کاووس رای داده باشند و این خصوصیت توسط دستگاه‌های احراز هویت به سادگی قابل تشخیص خواهد بود.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • شناسایی ساختمان‌های ناایمن کرمانشاه در مرحله مدارس و ساختمان‌های آموزشی
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران