Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مجتبی عبداللهی روز شنبه در نشست ویژه بررسی مشکلات بهداشت و درمان استان البرز افزود: باید نیازها، کمبودها، ظرفیت ها و مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان با دقت و حساسیت احصا شود.
وی ادامه داد: ضرورت دارد که آنالیز دقیقی از شرایط بیمارستان های دولتی و خصوصی استان داشته باشیم و راهکارهای ارتقای رضایتمندی مردم با شرایط موجود را مورد بررسی قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبداللهی گفت: از سوی دیگر بر اساس نیازسنجی تخصصی باید بارگذاری جمعیت در نقاط مختلف استان را مد نظر قرار دهیم و برای این منظور امکانات لازم همچون بیمارستان و درمانگاه و امثال آن  را پیش بینی کنیم.
وی افزود: بهره گیری از ظرفیت خیرین ، تجار و  اصناف  برای  تقویت زیرساخت های استان به ویژه در حوزه بهداشت و درمان ضروری است.

استاندار البرز گفت: اکنون باید به دنبال امکانات موجود در بیمارستان ها و مراکز درمانی را برای ارائه خدمات به مردم با حداکثر توان بسیج کنیم و از سوی دیگر نیز در بخش های کلان همچون ساخت بیمارستان و تسریع در تکمیل پروژه های نیمه کاره با مسوولان ملی وارد گفت و گو شویم.
وی افزود: باید مطالبات مردم و کادر بهداشت و درمان را تا جای ممکن محقق کنیم و شرایط پایدار و مطلوبی را برای ارائه خدمت فراهم کنیم.
عبداللهی گفت: ضرورت دارد ظرف دو هفته آینده مجمع خیرین سلامت و بیمارستان ساز البرز راه اندازی و پویا شود.
وی افزود: باید مسوولیت پذیر باشیم و بی تفاوت از کنار نیازها و کمبودهای مردم نگذریم، ضرورت دارد که از ارتباطات شخصی خود نیز برای تقویت زیرساخت های استان استفاده کنیم.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی البرز مجتبی عبداللهی استانداری البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی البرز مجتبی عبداللهی دانشگاه علوم پزشکی البرز مجتبی عبداللهی استانداری البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دکتر سید مهدی هاشمی باجگانی افزود:این اقدام در راستای سیاست‌های دولت جمهوری اسلامی جهت ارائه خدمات درمانی مناسب و ارزان قیمت به آحاد مردم صورت گرفته است.
وی اظهار داشت: از امروز هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ کلیه بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه مکلف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده را به صورت رایگان انجام دهند.
رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال به ویژه درمناطق محروم و روستایی در شورای عالی بیمه، مصوب شده است.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال از امروز