Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، محسن منصوری استاندار تهران در حاشیه هشتاد و سومین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا استان تهران با اشاره به آخرین تصمیمات گرفته شده در این جلسهُ اظهار داشت: در این جلسه گزارش آموزش و پرورش شهر تهران و استان تهران حاکی از آن بود که ارتقا سطح سواد دانش آموزان را باید به طور جدی دنبال کنیم و نگرانی‌هایی درباره افت تحصیلی بر اثر تعطیلات مربوط به کرونا ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور نیز بر بازگشایی حداکثری مدارس تاکید دارد، بیان داشت: 90 درصد مدارس استان تهران آمادگی بازگشایی دارند. البته به طور متوسط دانش آموزان اکنون دو روز به مدرسه می‌روند، اما بنا شد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی موضوع حداکثر بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در تهران و استان تهران به صورت جدی دنبال شود.

منصوری با بیان اینکه بر اساس تصویب ستاد ملی مقابله با کرونای استان تهران امتحانات حضوری برگزار می‌شود، اظهار داشت: در خصوص برگزاری مسابقات ورزشی ملی نیز مقرر شد حضور تماشاگران را به صورت حداقلی در ورزشگاه‌ها داشته باشیمِ در نتیجه در بازی‌های ملی حداقل تماشاگر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور خواهند داشت.

استاندار تهران با اشاره به دیگر تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونای تهران ابراز داشت: تاکنون 20 درصد افراد دز سوم واکسن را در استان تهران تزریق کرده‌اند و توقع و خواهشی که از مردم داریم این است که دز سوم را تزریق کنند؛چراکه تجربه کشورهای دیگر نشان داده است که تزریق دز سوم در پیشگیری از ابتلا به کرونا مؤثر است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محسن منصوری استاندار تهران ستاد ملی مقابله با کرونا پروتکل های بهداشتی بازگشایی مدارس مسابقات ورزشی در استادیوم استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۳۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی

رییس فدراسیون فوتبال که از حساسیت‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور تماشاگران اطلاع دارد به هیچ وجه نمی‌خواهد حلقه حضور هواداران بانوان در ورزشگاه تنگ‌تر شود.

به گزارش مشرق، رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری فوتبال کشور در حالی وارد پنج هفته پایانی خود شده است که تب رقابت‌های این دوره نه تنها معطوف به صدر و قعر جدول شده است بلکه ناهنجاری روی سکوی تماشاگران نیز باعث ایجاد حساسیت‌های کاذب شده است.

حاشیه‌های به وجود آمده در جریان دیدار پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته گذشته باعث حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون در جلسه کارگروه ویژه وزارت ورزش شد تا او شخصا پیگیر ماجرا شود.

تاج که از حساسیت‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور تماشاگران اطلاع دارد به هیچ وجه نمی‌خواهد حلقه حضور هواداران زن در ورزشگاه تنگ‌تر شود. از این رو در ۵ هفته پایانی روی حضور ارکان قضایی و حقوقی فدراسیون همچون کمیته‌های اخلاق و انضباطی حساسیت بیشتری به خرج داده است تا آنها با ناظران ویژه در هر یک از بازی‌ها تصمیمات فوری برای برخورد با برهم زنندگان نظم و انضباطی در هر یک از دیدارها را در کمترین زمان ممکن بگیرند.

تاج در جلسه به ارکان قضایی فدراسیون اعلام کرده است تصمیم‌های خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با توجه به فشردگی رقابت‌ها بگیرند تا هرگونه جریمه ای شامل فصل جاری شود و به لیگ برتر فصل آینده نکشد.

باید دید عملکرد کمیته‌های اخلاق و انضباطی در هفته‌های پایانی تأثیر بازدارنده ای روی این موضوع خواهد گذاشت یا تأثیری در حجم تنش‌ها در داخل بازی و همچنین نیمکت‌های مربیان و طرفداران حاضر در ورزشگاه نخواهد گذاشت.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی
  • حضور تشکل‌ها با عقاید مختلف در دانشگاه نشان از دموکراسی دارد
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)