Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه ۱۳ گفت: پیرو سیاست مدیریت کلان‌شهر تهران مبنی بر زیست پذیری مطلوب شهر و ارتقا سلامت، رفاه و نشاط اجتماعی و با توجه به افتتاح و فعالیت خانه مشارکت مردم در سلامت منطقه ۱۳، این منطقه به عنوان کاندید شهر سالم در پایتخت انتخاب و در شبکه ملی شهرهای سالم در ایران ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای برنامه شهر سالم سازمان جهانی بهداشت و تقویت نظام شبکه ای آن در ایران و اجرای این طرح در شهر تهران، منطقه ۱۳ به عنوان نخستین منطقه در شهر تهران کاندید شهر سالم در پایتخت شده و با معرفی به سازمان جهانی بهداشت برای دریافت نشان آن، در شبکه ملی شهرهای سالم در ایران ثبت شده است.

علی احمدی اظهار داشت: انتخاب منطقه ۱۳ برای دریافت این نشان در شهر تهران، دستاورد مهمی برای شهرداری تهران و این منطقه محسوب می‌شود، از این رو، می‌بایست تغییرات و تمرکز بیشتری در زمینه سلامتی و رفاه شهروندان داشته باشیم که خوشبختانه، همسو با این سیاست، خانه مشارکت مردم در سلامت نیز آغاز به کار کرده و این منطقه آمادگی لازم را برای مشارکت در سیاست گذاری ها و برنامه ریزی های این مرکز دارد.

وی با بیان اینکه، برنامه ریزی هایی برای تعاملات مستمر با معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه، این مرکز و سایر اعضای شورای مشارکت مردم در سلامت انجام شده، تصریح کرد: خانه مشارکت مردم در سلامت برای هماهنگی ارائه خدمات سلامت محور در زمینه جسمی و روحی به شهروندان فعال شده که با شناسایی نقاط آسیب پذیر و چالش‌های سلامتی محلات، ایده و طرح و برنامه‌هایی را در دستور کار قرار داده است.

کد خبر 5400076 ساناز باقری راد

منبع: مهر

کلیدواژه: کلانشهر تهران شهرداری تهران سازمان جهانی بهداشت شهرداری تهران پلیس راهور قوه قضاییه شورای شهر تهران شهر تهران ثبت ملی آتش سوزی سربازی میراث فرهنگی ترافیک تصادفات رانندگی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران آلودگی هوا مشارکت مردم در سلامت شهر تهران شهر سالم منطقه ۱۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۳۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جمالی سرپرست آموزش و پرورش استان در این جشنواره گفت: ۱۲۰ مراقب سلامت در مدارس استان برای بهداشت و نظارت بر مسائل بهداشتی دانش آموزان فعالیت می‌کنند.
مدیرکل دفتر سلامت سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش هم در این آئین گفت: یکی از برنامه‌های دفتر سلامت تشکل‌های دانش آموزی سفیران سلامت است که ۲۵ درصد دانش آموزان کشور در هر مدرسه سفیر سلامت هستند.
گودرزی افزود: این سفیران با توجه به کمبود نیرو در حوزه سلامت آموزش‌های تخصصی را برمبنای سرفصل‌ها از رابطین بهداشت دریافت و آموزش‌های سلامت محور را به ۱۰ نفر از همکلاسی‌های خود انتقال می‌دهند.
وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های وزارت برای بهداشت و توسعه زیرساخت‌ها جذب نیروی متخصص است که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اریبهشت ماه ۴ هزار مربی بهداشت جذب و در مهرماه آینده کمبود نیرو برطرف می‌شود

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی پرستاری، یک‌ مسئله جهانی است
  • هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره حمله احتمالی اسرائیل به رفح
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح، فاجعه انسانی خواهد بود
  • مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • پرخطرترین شغل ها برای کارگران
  • بیماری‌های مُخِل سلامت کارگران
  • پرخطرترین مشاغل برای کارگران/ این بیماری ها سلامت کارگران را تهدید می کند
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت