Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جلال تهرانی نویسنده، کارگردان و مدرس شناخته شده تئاتر قصد دارد نمایش «مخزن» را بعد از گذشت ۲۰ سال از نگارشش برای سومین بار به صحنه ببرد.

جلال تهرانی تمرین‌های این نمایشنامه را از بیستم دی ماه آغاز کرده است و پیش‌بینی می‌شود این اثر در بهار ۱۴۰۱ آماده اجرا باشد.

«مخزن» پیش‌تر در سال‌های ۱۳۸۱ و ۱۳۹۰ در سالن مولوی به صحنه رفته بود و اینک پس از ۲ دهه روایتی جدید از این اثر در انتظار مخاطبان تئاتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خلاصه داستان نمایشنامه آمده است: در یک پمپ بنزین که مخزنش خالی است کسی سوزانده شده است. دو برادر که کارگر آنجا هستند، می‌خواهند ماجرا را برای صاحب پمپ بنزین که پدرشان است، توضیح دهند اما مشکل برای فهم حادثه اینجاست که هرکدام از برادران چیزی می‌گوید...

جلال تهرانی نویسنده، کارگردان و طراح تئاتر ایران کارگردانی نمایش‌هایی چون «تک سلولی‌ها»، «نفرتی‌تی»، «مخزن»، «هی مرد گنده گریه نکن»، «به صدای زمین گوش کن»، «سیندرلا»، «دو دلقک و نصفی»، «فصل شکار بادبادک‌ها» و … را در کارنامه دارد.

کد خبر 5400075 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: جلال تهرانی تئاتر ایران کارگردان تئاتر جشنواره فیلم عمار چهلمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران فیلم کوتاه فیلم سینمایی سینمای مستند شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی نقاشی پیمان جبلی کارگردان تئاتر قاسم سلیمانی موسیقی ایرانی سازمان صداوسیما جلال تهرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۳۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، اجرای این تئاتر آموزشی با توجه به اینکه متأسفانه عدم توجه کافی به مسائل مدیریت پسماند در سطح شهر معضلاتی را به وجود آورده است در دستور کار قرار گرفت چرا که آموزش‌های کافی در این امر می‌تواند از بروز مجدد و پیشرفت آنها جلوگیری کند.

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اجرای تئاتر زمین پاک در سطح مدارس استان یزد سعی در فرهنگ سازی و آموزش مدیریت پسماند در بین دانش آموزان که یکی از گروه‌های هدف تاثیرپذیر و تأثیرگذار هستند، کرد.

گفتنی است؛ تئاتر زمین پاک به کارگردانی سید رضا میرغفوری تاکنون در تعدادی از مدارس سطح شهر یزد اجرا شد.

کد خبر 6094174

دیگر خبرها

  • تئاتر زمین پاک در مدارس یزد اجرا شد
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید 
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/ تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • نمایش‌های بدون سلبریتی شگفت‌انگیز هستند/تئاتر باید تماشاگر را به چالش بکشد
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب