Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@05:07:01 GMT

جلسه ستاد بحران در مورموری برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۳۴۲۰

جلسه ستاد بحران در مورموری برگزار شد

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - بعد از جاری شدن سیل و وارد شدن خسارت به زیرساخت‌ها و منازل مسکونی جلسه ستاد بحران با حضور مسئولین شهرستانی و استانی و همچنین با حضور نماینده حوزه جنوب استان در مجلس برگزار شد.

در این جلسه مقرر گردید جمعیت هلال احمر در خصوص شناسایی خسارت دیدگان و کمک‌های مورد نیاز از جمله تخلیه آب منازل و توزیع ارزاق خشک و چادر در بین منازل خسارت دیده مساعدت نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنیاد مسکن نیز در تهیه دستگاه بیل مکانیکی کمرشکن از دهلران جهت لایه روبی رودخانه اقدام نماید.

آب و فاضلاب نسبت به رفع قطعی آب قسمتی از شهر و روستا‌های لرغه و آب انار اقدام نماید.

جهاد کشاورزی و اصناف میزان خسارت وارده به کشاورزان و واحد‌های خسارت دیده را تعیین کند.

بنیاد شهید، بهزیستی و کمیته امداد افراد تحت پوشش آسیب دیده خود را شناسایی کنند.

همچنین بهزاد علیزاده امروز با حضور در بین مردم خسارت دیده شهر مورموری گفت: بعد از برآورد خسارات از مدیریت بحران کشور خواسته می‌شود در جبران این خسارات تاخیری صورت نگیرد تا بتوان بر زخم‌های این مردم مرحمی باشد.

علیزاده در ادامه گفت: پل نیز باید ترمیم و درصورت امکان یک پل جدید ساخته شود، و در اسرع وقت لایه روبی رودخانه انجام بگیرد.

او ضمن تشکر از فرمانداران آبدانان و دهلران به خاطر حضور به موقع و انجام اقدامات لازم گفت: از شرکت‌های نفت در منطقه امکاناتی برای انجام اقداماتی از جمله لایه روبی رودخانه تهیه شده و در حال ارسال به مورموری است.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد بحران وقوع سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان

اولین جلسه قرارگاه ربیع در قالب قرارگاه رصد و ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز با حضور یوسف کلیچ سرپرست امور اتباع استان سمنان در فرمانداری  شهرستان آرادان برگزار شد .

در این جلسه مباحث مختلف در حوزه طرد اتباع غیر مجاز مطرح و دستورات ابلاغی وزیر محترم کشور و سیاست های سازمان ملی مهاجرت تشریح شد.

یوسف کلیچ اشاره نمود در سال گذشته بیش از ۵۱۰۰ نفر از اتباع غیر مجاز بصورت قطعی طرد شده و از مبادی مرزی به سمت کشور افغانستان خارج گردیده اند.

سرپرست امور اتباع اشاره داشتند بزودی جلسات توجیهی و تصمیم سازی در سطح استان در شهرستانهای هدف بصورت ویژه با برنامه ریزی و حضور اداره کل اتباع برگزار خواهد شد،تا در سال جاری اقدام عاجل و قطعی در خصوص طرد اتباع غیر مجاز صورت پذیرد.

در این جلسه توجیهی و هم اندیشی که با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان، اعضاء شورای تامین ، دهیاران ، روسای شورای اسلامی شهر و شهرداران و ادارات اجرایی برگزار شد تاکید گردید سیاست های ابلاغی وزیر کشور و رئیس سازمان ملی مهاجرت بدون هیچ ملاحظه ای برای طرد اتباع غیر مجاز در استان اعمال و اجرا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • ۱۷ گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟