Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در مراسم تودیع و معارفه شهردار ورامین اظهار داشت: عدد ۱۳ در تاریخ انقلاب ما همیشه خوش یمن بوده است و امیدواریم سیزدهمین شهردار ورامین که یک شهردار جوان است نامی نیک از خود به یادگار بگذارد.

وی با انتقاد از مشکلات حاشیه‌ای شهر بیان داشت: مناطق حاشیه‌ای شهر ورامین نیازمند عمل به وعده‌ها است، و امیدواریم شهرداری شهرک مدرس طبق وعده ریاست شورای اسلامی شهر ورامین تا چند روز دیگر افتتاح گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی ادامه داد: شهرداری و دستگاه‌های اجرایی به حواشی شهر توجه ویژه داشته باشند و امیدواریم حرکت‌هایی که توسط دستگاه اجرایی آغاز شده است ثمراتی زیر بنایی برای این مناطق داشته باشد.

امام جمعه موقت ورامین فرصت خدمت به مردم را زود گذر دانست و عنوان داشت: اعضای شورای اسلامی شهر بدانند، فرصت‌های خدمت رسانی مردم به سرعت می‌گذرد و باید همت خود در تسریع به کارهای زیربنایی بگذارید.

وی با انتقاد از کارهای صورت گرفته در تقسیمات شهری در سنوات گذشته اظهار داشت: مسئولینی که در گذشته تقسیماتی را انجام دادند و قول دادند که این منطقه به فرمانداری ویژه تبدیل خواهد شد و تاکنون محقق نشده است به این مردم ظلم کردند و به مردم با چنین پیشینه تاریخی دروغ گفتند و امیدوارم اعضای شورای شهر در این خصوص مطالبه گری جدی داشته باشند.

محمودی گفت: همه ما باید مانند رئیس جمهور محترم باید در کف میدان باشیم چرا باید ناوگان حمل ونقل عمومی شهر ورامین سال‌ها گرفتار مشکل باشد و باید با همت مسئولین این مشکل حل گردد
امام جمعه موقت ورامین توزیع بودجه‌های فرهنگی شهرداری را مناسب ندانست و عنوان کرد: در سنوات گذشته در تقسیم بندی حوزه‌های فرهنگی بودجه توزیع پ نامتناسبی صورت گرفته است و امیدواریم نگاه عالمانه در این حوزه صورت گیرد.

وی در پایان گفت: پیچ و خم‌های انتخاب شهردار ورامین در این مدت زیبنده نبود و در این خصوص مردم و شهر شهیدان پانزده خرداد آسیب دید.

کد خبر 5399889

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین شهرداری ورامین ویروس کرونا بوشهر بارش برف خطبه های نماز جمعه کرمانشاه آمار کرونا ایلام گرگان عکس استانها بارش باران سیلاب سیدابراهیم رئیسی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی صبح پنجشنبه در پنجاه و هشتمین جلسه قرارگاه اجتماعی استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن اخذ گزارش از شهرداری فردیس در خصوص ۶ محله هدف عنوان کرد: در مجموع ۹ محله در فردیس و مشکین دشت مورد هدف این قرارگاه قرار دارند.

وی افزود: از این رو انتظار می‌رود شهرداران مربوطه در خصوص برنامه‌های ویژه برای سال ۱۴۰۳، طرح ارائه دهند. شهرداری‌ها باید رضایتمندی مردم را ارتقا دهند چراکه در مراجعات مردمی، بیشترین گله‌مندی از مدیریت شهری است، از این رو با توانمندسازی محله‌های هدف، می‌توان اعتماد و رضایت آنها را جلب کرد.

عبداللهی مطرح کرد: شهرداران و مدیران دستگاه‌ها به ویژه در بخش خدمات روی محله‌ها متمرکز شوند و با همپوشانی نسبت به حل موانع اقدام کنند. شهرداران طی هماهنگی با شرکت برق، روشنایی محله‌های بی دفاع شهری را تأمین کنند چراکه از این طریق علاوه بر تأمین روشنایی، امنیت محله‌ها نیز ارتقا می‌یابد.

استاندار البرز پس از استماع گزارش شهردار چهارباغ در خصوص اقدامات انجام شده در چهار محله هدف بیان کرد: چهارباغ هفت محله شامل چهار محله در بافت شهری و سه روستا مورد توجه این قرارگاه دارد. باید طی تعامل با مدیران خانه محله‌ها، نیازمندی‌ها بر اساس اولویت‌های مردم احصا و در جهت اجرای برنامه‌ها اقدام شود.

وی در خصوص پنج محله هدف شهرداری نظرآباد گفت: پروژه‌های بزرگ تعریف شده می‌توانند تأثیر بسزایی در ارتقای رضایتمندی و رفاه مردم داشته باشد، از این رو ضرورت دارد اجرای آنها تسریع شود. احداث و راه اندازی فرهنگسرا و ایجاد کتابخانه و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در محله‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

عبداللهی پس از گزارش شهردار طالقان در خصوص دو محله هدف افزود: شهرداری طالقان باید تعامل بیشتری با این محله‌ها داشته باشد و در ارتباط سازنده با مدیران خانه محله‌ها نسبت به حل مشکلات اقدام کند.

استاندار البرز با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۱ اردیبهشت ماه از تمامی مردم و مسؤولان خواست تا بار دیگر با حضور پرشور خود، دشمنان را از تحقق اهداف و برنامه‌های شوم برای این مرز و بوم ناامید کنند.

کد خبر 6088365

دیگر خبرها

  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • مدیریت اجرایی استان زنجان خود را مدیون مردم می‌داند
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • ضرورت تقسیم کار برای تحقق شعار سال
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • امیدواریم توافق‌های سفر به پاکستان با پیگیری مقام‌های دو طرف اجرایی شود
  • «مردم سلام» طرحی برای استفاده از نظرات شهروندان در اداره شهر است