Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، در پایان این انتخابات روسای برخی هیأت‌های استانی با ارسال نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان، خواستار رسیدگی به انتخابات و عدم امضای حکم هادی ساعی به عنوان رئیس جدید فدراسیون تکواندو شدند.

در نامه آنها آمده است:

جناب آقای دکتر سجادی
وزیر محترم ورزش و جوانان

با سلام و احترام؛
همانطور که مستحضرید انتخابات رئیس و هیات رئیسه فدراسیون تکواندو در تاریخ ۱۵ دیماه ۱۴۰۰با حضور ۵۷ نفر از اعضای مجمع در محل سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار و آقای هادی ساعی با ۲۹ رای به عنوان رئیس فدراسیون معرفی گردید اما از روز بعد از مجمع ابهاماتی در فضای مجازی و بین اعضای مجمع در خصوص صحت انتخابات مطرح و اعلام گردید که آقای هادی ساعی موفق به کسب حداکثر مطلق آرا نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اینرو تعدادی از روسای هیاتـ های تکواندو استانی طی نامه هایی خواستار بررسی دقیق موضوع و احقاق حق گردیده اند.

مزید استحضار طبق بند یک ماده ۱۵ اساسنامه فدراسیون های ورزشی مصوب ۱۵/۲/۱۴۰۰ هیات وزیران انتخاب رئیس فدراسیون با رای اکثریت مطلق اعضای حاضر در مجمع بایستی اتفاق بیافتد و همچنین بر اساس بند ۱۷ ماده یک دستورالعمل شرایط اختصاصی نامزدهای دارای وثاقت و امانت و نحوه ثبت نام و رای گیری برای داوطلبان پست های هیات رئیسه فدراسیون تکواندو مصوب۸/۸/۱۴۰۰، حداکثر مطلق آرا برابر با نصف بعلاوه یک رای اعضای حاضر تعریف شده است.

از اینرو به نظر می رسد با توجه به حضور ۵۷ نفر در مجمع و نصف این عدد که معادل ۵/۲۸ می شود. نصف بعلاوه یک رای برابر ۵/۲۹ رای می باشد و با توجه به اینکه در انتخابات نیم رای وجود ندارد و همچنین قوانین ریاضی که عدد پنج (در اینجا نیم) برای اعداد فرد به سمت بالا گرد می‌شود، واضح است که رئیس منتخب بایستی حداقل ۳۰رای کسب می کرده است و با وجود کسب ۲۹ رای،  معرفی رئیس فدراسیون خلاف قوانین بوده است و اشتباه صورت پذیرفته است.

شایان ذکر است که این تفسیر چندین سال است که در وزارت ورزش و ادارات کل اجرا میشود، بعنوان مثال قبلا و در انتخابات فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به تاریخ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹، اتفاق مشابهی رقم خورده که با وجود بالاتر بودن رای یک کاندیدا در دور اول انتخابات، به دلیل کسب نکردن حداکثر مطلق آرا (در آن دوره آقای مازیار ناظمی در دور اول ۲۰ رای از ۳۹ رای را کسب نمود)، منجر به رای‌گیری مجدد در دور دوم انتخابات گردید.

لذا از حضرتعالی خواهشمند است به جهت پاسداشت حقوق خانواده بزرگ تکواندو در خصوص توقف صدور حکم و انجام بررسیهای تکمیلی و اعمال قانون، دستور مقتضی صادر فرمایید.

کد خبر 650192 برچسب‌ها تکواندو خبر مهم هادی ساعی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تکواندو خبر مهم هادی ساعی فدراسیون تکواندو هادی ساعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۳۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود

دیوید تیلور نتوانست به المپیک پاریس بیاید و آمریکا در وزن 86 کیلوی کشتی آزاد، آرون بروکس را به میدان خواهد فرستاد.

به گزارش طرفداری، خیلی ها می گویند با وجود درخشش فوق العاده آرون بروکس برابر تیلور، شکست قهرمان سابق جهان به خاطر وزن کردن زیاد او بوده و حتی مربی حسن یزدانی می گوید ممکن است این آمریکایی حتی نتواند به فینال مسابقات المپیک برسد و برابر سایر کشتی گیران بازنده خواهد شد.

در این اوضاع و احوال، حسن یزدانی فرصت تاریخ سازی خواهد داشت. یزدانی می تواند با کسب مدال طلا در این مسابقات، رکوردهای مختلف خود را بهتر کند. اگر او بیاید و قهرمان المپیک 2024 شود، به این رکوردها خواهد رسید:

کماکان با 10 مدال المپیک و جهانی، پرمدال ترین کشتی گیر تاریخ ما خواهد شد. با 2 طلا و یک نقره از هادی ساعی عبور کرده و بهترین المپین تاریخ ما خواهد شد. هادی ساعی 2 طلا و یک برنز در المپیک دارد. با 5 طلای جهانی و المپیک، بعد از سوریان و موحد بیشترین مدال طلا را در تاریخ کشتی ایران در این بخش خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع