Web Analytics Made Easy - Statcounter

وینگر تیم فوتبال آلومینیوم اراک مدعی شد که داور بازی تیمش برابر سپاهان دو پنالتی مسلم اراکی‌ها را نادیده گرفته است. - اخبار ورزشی -

محمد علی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی خانگی تیمش برابر سپاهان گفت: سپاهان تیمی است که در هر بازی 10 موقعیت گل ایجاد می‌کند، ولی ما به خوبی آنها را آنالیز کرده بودیم و فقط یکی دو موقعیت در دقایق پایانی نصیب سپاهان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما خوب بازی کرد و چند موقعیت خوب را از دست دادیم که یکی از آنها ضربه سر من بود که گلر سپاهان به خوبی مهارش کرد. فکر می‌کنم می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم و برد حق ما بود.

وی با اشاره به داوری این مسابقه تصریح کرد: داور دو پنالتی مسلم به سود ما نگرفت. در صحنه اول دانیال اسماعیلی‌فر پای من را زد و در صحنه دوم هم روی هوا با آرنج به من ضربه زد. کارشناسان گفته‌اند که صحنه اول خطا نبود، ولی باید بگویم که هر دو صحنه خطا بود. ما در پنج شش بازی از داوری ضربه خوردیم، ولی صحبت یا اعتراضی نکردیم.

وینگر آلومینیوم اراک در مورد بازی جام حذفی برابر سپاهان خاطرنشان کرد: قطعاً بازی سختی داریم و جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد، ولی تلاش می‌کنیم تا برنده از زمین بیرون بیاییم.

علی‌نژاد که هنوز در لیگ امسال برای تیمش گل نزده است، در این مورد گفت: با اینکه در گل زدن خیلی بدشانس بودم، ذهنم را درگیر گل نزدن نمی‌کنم. این درست که از دست رفتن موقعیت هر بازیکنی را ناراحت می‌کند، ولی هدف من این است که بیشتر پاس گل بدهم، چون پاس گل دادن را بیشتر دوست دارم.

ناراحتی شدید خطیبی از وضعیت داوری‌ها/ سرمربی آلومینیوم کنفرانس خبری را ترک کرد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال آلومینیوم اراک تیم فوتبال آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال از ساعت 15 در ورزشگاه امارات به مصاف بورنموث رفته و نیمه نخست را با گل ساکا از روی نقطه پنالتی برنده به رختکن رفت.

گل از روی پنالتی مشکوکی به ثمر رسید که  در دقیقه 40 رخ داد. کای هاورتز در مصاف تک به تک با گلر او را دریبل زد و سپس به زمین افتاد. داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد ولی بازیکنان بورنموث شدیدا اعتقاد داشتند هاورتز خود را زمین زده و گلر مرتکب خطا نشده است.

صحنه توسط VAR بازبینی شد و کمی بعد تصمیم داور مورد تایید قرار گرفت. در تکرار تصاویر به نظر می رسید هاورتز پای خودش را گیر می اندازد تا سرنگون شود. اینکه گلر در موقعیتی ثابت ایستاده بود و هاورتز انگار داور را فریب می دهد اما هر طور که بود تصمیم داور قبول شد و ساکا نیز آرسنال را پیش انداخت.

این صحنه تا حد زیادی به پنالتی رئال در ال کلاسیکو شباهت داشت. صحنه ای که لوکاس واسکز توسط کوبارسی سرنگون شد و هواداران و بازیکنان بارسا همچنان معتقدند او خودش را به کوبارسی زد تا پنالتی بگیرد و موفق نیز شد.

دیگر خبرها

  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • تیم ما مقابل تیم‌های قدرتمند سربلند است
  • سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!
  • تبریک رسمی بارسلونا بابت قهرمانی رئال مادرید
  • تبریک رسمی بارسلونا به رئال مادرید بابت قهرمانی در لالیگا / عکس
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • جنجالی در کار نیست: پنالتی بارسا درست بود! (عکس)‏
  • پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)