Web Analytics Made Easy - Statcounter

سر الکس فرگوسن، سرمربی سابق منچستریونایتد، اجازه کناره‌گیری گری نویل از کاپیتانی را نداد تا از درگیری بیشتر جلوگیری کند.

به گزارش "ورزش سه"، در دهه 2000 میلادی ستاره‌های بسیاری در ترکیب منچستریونایتد به میدان می‌رفتند و مدیریت این بازیکنان کار آسانی نبود.

فرگوسن نگران بود که اگر بازوبند کاپیتانی به رونالدو سپرده شود، وین رونی از این اتفاق به شدت عصبانی شده و در تیم درگیری ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گری نویل در گفتگو با برنامه فوتبال شو در شبکه اسکای اسپورت اظهار داشت:« من یک سال پس از این که بازوبند کاپیتانی را گرفتم مصدوم شدم و احساس می‌کردم به حدی که باید به عنوان یک کاپیتان در تیم مشارکت ندارم. پیش از شروع فصل نزد فرگوسن رفتم و گفتم که حس می‌کنم ارزش این را ندارم که کاپیتان باشم چون تیمی پر از شخصیت‌ها  و بازیکنان بزرگ داریم.»

 

 

نویل در ادامه از عصبانیت فرگوسن گفته و اضافه کرد:« سر الکس نگاهی به من کرد و گفت تو این بازوبند لعنتی را نگه می‌داری، پسر. تو و گیگز باید به صورت چرخشی این بازوبند را به بازو ببندید. او گفت اگر من آن را به رونالدو بدهم، رونی عصبانی خواهد شد. اگر آن را به ویدیچ بدهم، فردیناند عصبانی خواهد شد. ما در واقع پلیس رختکن بودیم تا اتحاد تیم را حفظ کنیم.»

نویل کمی پس از جدایی غیرمنتظره روی کین در اواسط فصل در نوامبر 2005 این بازوبند کاپیتانی را تحویل گرفت.

این ستاره سابق تیم ملی انگلیس با یادآوری این خاطرات ادامه داد:« من 10 سال روی کین را به عنوان کاپیتان داشتم و روی در شرایطی غیرمنتظره در اواسط فصل از ما جدا شد. این شوک بزرگی بود و نمی‌شد جای او را پر کرد. من نمی‌توانستم مثل روی باشم. من شخصیتی مشابه او نداشتم. می‌خواستم خودم باشم. فکر می‌کنم فرگوسن من را به گیگز ترجیح داد چون او در سیستم چرخشی قرار داشت اما من در ترکیب ثابت بودم.»

 

منچستر یونایتد کریستیانو رونالدو وین رونی سرآلکس فرگوسن گری نویل(سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد کریستیانو رونالدو وین رونی سرآلکس فرگوسن گری نویل سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۳۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | دعوای ایران و افغانستان بر سر آب؛ مگر سیلاب به داد مردم سیستان برسد

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900704

دیگر خبرها

  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • ببینید | دعوای ایران و افغانستان بر سر آب؛ مگر سیلاب به داد مردم سیستان برسد
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست