Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فریبرز کرمی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای بازگشایی و برفروبی این ۳۲۰ کیلومتر؛ ۲۴ دستگاه ماشین آلات و ۲۲۰ تن شن و نمک استفاده شده است.

او با بیان اینکه بیشتر در محورهای شهرستان های روانسر، پاوه، سرپل‌ذهاب، دالاهو  و سنقر شاهد بارش برف بودیم، گفت: بیشترین عملیات راهداری در راستای برف روبی در محورهای روانسر به پاوه و پاوه به سه راهی شهدا انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه تمام محورهای  استان اکنون باز و تردد جریان دارد، افزود: اکنون در حوزه اورامانات شاهد بارش برف هستیم و گروه های راهداری نیز در محورهای این خطه در آماده باش هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان گفت: در فصل سرما، ۴۶ راهدارخانه در قالب ۳۶۰گروه  و ۳۶۰ دستگاه خودرو و انواع ماشین آلات سبک و سنگین برای خدمت‌رسانی به مردم به صورت شبانه‌روزی در جاده‌های استان و در راهدارخانه‌ها مستقر هستند.

کرمی همچنین از دیگر اقدامات صورت گرفته آماده کردن ۴۰ هزار تن نمک و شن برای فصل زمستان دانست، تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.

او از مردم خواست در روزهای برفی و بارانی از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و در صورت تردد حتما حین سفر از لاستیک مطمئن استفاده نمایند.

وی در پایان گفت: شهروندان پیش از سفر از طریق تماس با سامانه تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای که بصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی است، اطلاعات آخرین وضعیت راه‌های کشور را دریافت کنند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

برچسب‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه بارش برف تردد جاده ای پاوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارش برف تردد جاده ای بارش برف تردد جاده ای پاوه جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید خسروی اظهار کرد: خوشبختانه به دلیل پاکسازی دهانه پل‌ها، سیلاب‌ها آسیبی به ابنیه فنی و جسم راه در محور امرآباد به شانق وارد نکرده و فقط در مقاطعی موجب آب شستگی شانه خاکی راه شده که در حال حاضر راهداران با استفاده از ظرفیت ماشین آلات سنگین در اختیار، مشغول به پاکسازی سطح جاده و ایمن سازی نقاط پرتگاهی هستند.

وی افزود: به دلیل وجود ۲ رودخانه موازی فصلی در دو طرف این محور و طغیان رودخانه‌ها به علت حجم بالای دبی آب، در نهایت چند ساعت منجر به آبگرفتگی محور و اراضی دامنه کوه شده بود که با حضور به موقع راهداران پس از فرونشست آب‌های سطحی و تلاش‌های صورت گرفته، پاکسازی محور انجام و تردد در محور به صورت روان جریان دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اراک گفت: عملیات ایمن سازی محور نیز با استفاده از شش دستگاه ماشین آلات راهداری شروع شده و تا ۲۴ ساعت آینده رفع آب شستگی و رفع نقاط پرتگاهی انجام خواهد شد.

کد خبر 6087784

دیگر خبرها

  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد