Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی مهربان دبیر هیات بدنسازی و پرورش اندام استان خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مشهد اظهار کرد: مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی باشگاه های خراسان رضوی در بخش آقایان و در رده نوجوانان، جوانان و امید و در ۲ بخش چپ دست و راست دست به میزبانی مشهد برگزار شد. در این رقابت‌ها که جنبه انتخابی برای تیم استان جهت حضور در مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی باشگاه‌های کشور را داشت، ۱۶۶ ورزشکار حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مسابقات ورزشکارانی از شهرستان های سرخس، تربت حیدریه، تربت جام، فریمان، سبزوار، نیشابور، چناران، درگز، گناباد و مشهد حضور داشتند.

مهربان خاطرنشان کرد: در بخش تیمی جوانان و نوجوانان و در بخش چپ دست، باشگاه اکبری مشهد قهرمان شد و باشگاه یزدان فریمان و انرژی تربت حیدریه دوم و سوم شدند. در بخش راست دست نیز تیم هیات سبزوار به عنوان نخست رسید و باشگاه قربانی فریمان و یزدان فریمان، دوم و سوم شدند.

وی در ادامه گفت: در بخش تیمی رده سنی امید، در بخش راست دست، باشگاه قربانی فریمان به مقام نخست و باشگاه اکبری مشهد به مقام دوم رسیدند و باشگاه‌های انرژی سرخس و هیات سبزوار نیز مشترکا به عنوان سوم دست یافتند. در بخش چپ دست نیز باشگاه قربانی فریمان اول شد و باشگاه اکبری مشهد و هیات سبزوار به ترتیب دوم و سوم شدند.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۶

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون دوچرخه‌سواری، محمود وفایی مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری گفت: با نظر کمیته فنی تیم‌های ملی کوهستان ۵ ورزشکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا - مالزی مشخص شدند. فراز شکری، حسین زنجانیان، طا‌ها قابلی، فاطمه عباسی و فرانک پرتوآذر ۵ نماینده کشورمان در مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا خواهند بود. البته فرانک پرتوآذر باتوجه به حضور در مسابقات تیم باشگاهی به طور مستقیم راهی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی خواهد شد.   مدیر تیم‌های ملی افزود: این ۴ ورزشکار از ۵ اردیبهشت به مدت یک هفته در استان گیلان به سرمربیگری آرش امیدفر اردوی نهایی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • رقابت بیش از ۹۱ هزار داوطلب در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا