Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، طبق این گزارش، کره شمالی در تلاش است تا "جو رقابت" را در میان شهروندان ایجاد کند تا کود خانگی بیشتری برای مزارع تولید کنند.

روزنامه اینترنتی دیلی ان.کی گزارش داد، کره شمالی از شهروندان این کشور خواسته که از مدفوع خود برای تولید کود و به جهت جبران کمبود کود وارداتی از چین، استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع در استان یانگانگ کره شمالی به این نشریه گفت که کمیته مرکزی حزب حاکم کره شمالی دستور داده است که بازارهای این استان زمان کار خود را یک ساعت کمتر کرده و به جای این که از ساعت دوی بعد از ظهر تا ساعت پنج عصر مشغول به کار باشند از ساعت سه بعد از ظهر تا پنج عصر کار کنند تا مردم یک ساعت برای تهیه سهمیه کود خود زمان داشته باشند. در این گزارش آمده است که تنها کسانی که به اندازه کافی تولید کنند اجازه ورود به بازارها را دارند!

طبق این گزارش دیلی ان.کی، کارخانه‌ها و شرکت‌ها دستور یافتند تا ۵۰۰ کیلو کود برای هر نفر تهیه کنند، در حالی که واحدهای خانوادگی باید ۲۰۰ کیلو برای هر خانوار بین سوم دسامبر تا ۱۰ ژانویه ارائه می‌کردند. این اعداد بسیار بیشتر از ارقام سال گذشته بوده‌اند و کسانی که از انجام این کار سر باز زده باشند باید به ازای هر یک کیلو کسری، مبلغی را بپردازند.

علاوه بر این، طبق گزارش‌ها از کشاورزان در کره شمالی خواسته شد تا ادرار خود را برای مخلوط کردن با کود کمپوست اهدا کنند.

ظاهراً حزب حاکم کره شمالی برای وارد کردن رقابت به این معادله، به مدیران، روسای دفاتر محله‌ها و سایر مقامات مسئول در حوزه تامین سهمیه ها گفته است که واحدهایی که از این طرح عقب بمانند با "بازنگری کامل" مواجه خواهند شد.

هدف از این درخواست‌های عجیب مقامات کره شمالی تولید مواد غذایی بیشتر است زیرا کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در ژوئن ۲۰۲۱ اعلام کرد که کشورش درگیر یک بحران غذایی "شدید" است.

منبع: ایسنا

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم عزیزی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: انتخابات جلوه‌ای از تحول‌گرایی و تعیین سرنوشت مردم به خواست خودشان است.

وی در گفتگو با ایسنا،انتخابات را جلوه‌ای از امیدآفرینی دانست و افزود: مردم با بهره‌گیری از تجارب گذشته برای آینده زندگی خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند از مردم می‌خواهیم با همان نگاه جریان‌شناسی و موقعیت‌شناسی و زمان‌شناسی در دور اول، در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشته و به کامل شدن مجلس کارآمد کمک کنند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم براساس شناخت از کاندیداها افراد با صلاحیت و باتجربه و دارای شناخت را انتخاب کنند تا در نهایت نمایندگان بتوانند مجلسی کارآمد تشکیل داده و به مردم خدمت کنند.

عزیزی در پایان از مردم به ویژه از مردم شیراز و ورزقان برای حضور در دور دوم مجلس دوازدهم دعوت کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903086

دیگر خبرها

  • با ۹۵ درصد درخواست‌های انشعابات غیر خانگی آب و فاضلاب موافقت شد
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • چرا بعد از دستشویی، شستشو با آب بهتر از پاک کردن با دستمال است؟
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • دومین نمایشگاه انفرادی «نگاهی به خراسان شمالی» برگزار می‌شود
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی
  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • خوشه‌های خوش‌سالی در خراسان شمالی با جهش تولید و مشارکت کشاورزان