Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@23:07:59 GMT

امدادرسانی به 100 خودروی گرفتار در برف

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۴۱۹۷

امدادرسانی به 100 خودروی گرفتار در برف

رئیس جمعیت هلال‌احمر بروجرد از امدادرسانی به ۱۰۰ خودروی گرفتار در برف خبر داد.

به گزارش جماران، محمد کرمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به دلیل بارش برف در گردنه هیراب و زالیان در جاده بروجرد به اراک، این مسیر از نیمه‌شب مسدود شد.

وی تصریح کرد: در همین راستا خودروهای زیادی به دلیل عدم داشتن وسایل مانند زنجیر چرخ و لاستیک یخ‌شکن در برف گرفتار شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال‌احمر بروجرد خاطرنشان کرد: امدادگران، بیش از ۱۰۰ خودروی گرفتار در برف را با بستن زنجیر چرخ رهاسازی کردند.

کرمی اضافه کرد: عده‌ای از سرنشینان خودروهایی که امکان حرکت در ادامه مسیر را نداشتند در پایگاه امداد جاده‌ای زالیان اسکان شدند و بعد از بازگشایی جاده به راه خود ادامه دادند.

وی بیان کرد: در عملیات امدادرسانی شب گذشته ۱۰ امدادگر هلال‌احمر به همراه سه دستگاه خودرو حضور داشتند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر بروجرد ادامه داد: تلفن ۱۱۲ ندای امداد هلال‌احمر به‌صورت شبانه‌روزی برای امدادرسانی از جمله در حوادث جاده‌ای پاسخگو است.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا گرفتار شدن مردم در برف گرفتار شدن در کولاک گرفتار در برف افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۴۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز (۱۵ اردیبهشت ماه ) اظهار کرد: درپی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سرفیروزآباد تیم‌های عملیاتی به این مناطق اعزام شدند.

او توضیح داد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شد که به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد.

وی عنوان کرد: تخلیه آب از ۲۵ خانه مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بارندگی‌های اخیر استان کرمانشاه بود و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امداد رسانی‌ هستند و هم‌استانی‌ها در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • امدادگران هلال احمر خواف به سرنشینان ۳۰ خودرو گرفتار سیلاب امدادرسانی کردند
  • امدادرسانی امدادگران هلال احمر خواف به ۳۰ خودرو گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در سیلاب نیشابور
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در نیشابور
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه