Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - پرواز‌های تجاری از آمریکا به چین از ۱۹ ژانویه (۲۹ دی) ممنوع خواهد بود. این محدودیت به مدت ۲ هفته ادامه خواهد داشت و هدف از وضع آن، جلوگیری از گسترش کرونا اعلام شده است.

به گزارش سی ان ان، تنها شرکت‌کنندگان این رویداد ورزشی مجاز به سفر به این کشور آسیایی خواهند بود. اگر مسافری مدارک مخصوص به بازی‌های المپیک را به همراه نداشته باشد، نمی‌تواند به پکن سفر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق مقررات اداره هوانوردی چین، اگر آزمایش پنج مسافر یا بیشتر هنگام فرود در چین مثبت شود، پروازها به مدت دو هفته تعلیق می‌شود. اگر آزمایش ۱۰ مسافر یا بیشتر مثبت شود، دوره تعلیق افزایش می‌یابد. پکن این اقدامات را گامی مهم برای کاهش گسترش فرامرزی اپیدمی عنوان کرده است.

سه شرکت هواپیمایی آمریکا ۱۰ پرواز در هفته به شانگهای، بزرگترین شهر چین انجام می‌دهند، جایی که افزایش مداوم موارد ابتلا به کووید در میان مسافران بین المللی باعث شده است که مقامات محلی تحت فشار فزآینده‌ای برای تشدید محدودیت قرار گیرند. این شهر، پنجشنبه پنج مورد جدید ابتلا به کرونا را ثبت کرد که همگی مربوط به افرادی است که اخیراً از آمریکا بازگشته اند.

کانادا، انگلیس، آمریکا، استرالیا و چند کشور دیگر تحریم سیاسی بازی‌های المپیک زمستانی پکن را اعلام کرده بودند. تحریم سیاسی المپیک به این معنی است که ورزشکاران این کشور‌ها می‌توانند در مسابقات شرکت کنند، اما هیچ مقام دولتی در افتتاحیه و حین بازی‌های آن حضور نخواهد داشت. این کشور‌ها این تحریم را اعتراضی به وضعیت حقوق بشر در چین می‌دانند.

بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ در پکن از ۴ تا ۲۰ فوریه ۲۰۲۲ (۱۵ بهمن الی ۱ اسفند) و بازی‌های پارالمپیک از ۴ تا ۱۳ مارس (۱۳ الی ۲۲ اسفند) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیک زمستانی پکن تحریم دیپلماتیک دولت آمریکا دولت چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!

آفتاب‌‌نیوز :

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر ک هم برای قهرمانی و هم برای بقا اهمیت زیادی دارد، نساجی در ورزشگاه وطنی میزبان پرسپولیس است.

در این بازی با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بلیت فروشی برای بانوان انجام نخواهد شد.

این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • مایکروسافت استفاده از ابزار هوش مصنوعی تشخیص چهره را برای پلیس آمریکا ممنوع کرد
  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • مایکروسافت استفاده از هوش مصنوعی برای پلیس آمریکا را ممنوع کرد
  • آزادی‌خواهی از ویژگی‌های عناصر علمی و دانشگاهی در تمامی ادوار تاریخ است
  • لحظات پرواز یازده ساعته بمب افکن‌های اتمی روس در مرز آمریکا
  • دانش‌آموزان ‌‌باید بدانند فلسفه مرگ بر آمریکا و اسرائیل چیست
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • فیلم/پرواز بمب‌افکن‌های روسی نزدیک مرز آمریکا
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا، انعکاس نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی است
  • آمادگی دانشگاه رازی برای پذیرش و جذب تمامی استادان و دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های آمریکا