Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب،  آیت‌الله سید ابرهیم رئیسی روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به موضوع درخواست برگزاری مسابقات ورزشی و برپایی نمایشگاه‌ها تاکید کرد: مسابقات ورزشی و برپایی نمایشگاه‌ها باید با رعایت دقیق و جدی شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با حضور محدود علاقه‌مندان همراه باشد و در این زمینه وزارتخانه‌های مسئول موظفند با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر لازم را در این زمینه به کار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس جمهور بر اهمیت رعایت اصول بهداشتی در حمل و نقل عمومی تاکید کرد و گفت: صیانت از سلامتی مردم در حمل و نقل عمومی بویژه در مترو و هواپیما اهمیت مضاعفی دارد و برنامه‌ریزی‌های دستگاه‌های متولی در این زمینه بگونه‌ای باشد که مردم آسیب نبینند.

وی ضمن قدردانی از همراهی مردم و تلاش همه دست اندرکاران خصوصا بخش بهداشت و درمان گفت: حفظ و بهبود هرچه بیشتر شرایط موجود نیازمند رعایت همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی در کنار نظارت دقیق توسط دستگاه‌های مربوطه است.

رئیسی تاکید کرد: با توجه به کاهش چشمگیر شمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا، لازمه حفظ و بهبود شرایط موجود، رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تداوم نظارت‌ها است.

رئیس جمهور همچنین بر ضرورت اطلاع رسانی به موقع به مردم در این زمینه تاکید کرد و گفت: اطلاع رسانی در زمینه مسایل مربوط به کرونا فقط از طریق سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا باید انجام شود و کسی نباید به عنوان عضو ستاد ملی و یا متخصص در رسانه ملی با طرح نظرات شخصی، موجب تشویش در جامعه شود.

انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور شیوه نامه های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۴۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایانه صادرات آبزی پروری مازندران هنوز کامل نشده است

دریافت 45 MB

بابک مومنی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرصت ها و ظرفیت های موجود در بخش کشاورزی استان اظهار کرد: محصولات اقتصادی و راهبردی زیادی در استان تولید می شود و از این رو ظرفیت های بالایی در توسعه صادرات و تولید محصولات دارای مزیت های صادراتی داریم.

وی با بیان اینکه تاکنون انتظارات در زمینه صادرات برآورده نشده است، گفت: مهمترین فرصت های موجود در استان نگاه ویژه به توسعه اقتصاد دریاپایه است و نیازمند ایجاد پایانه صادراتی مناسب در زمینه محصولات آبزیان درایم.

کد خبر 6093829

دیگر خبرها

  • دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • نظارت هوشمند لازمه فسادزدایی است
  • لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • پایانه صادرات آبزی پروری مازندران هنوز کامل نشده است
  • توسعه اقتصادی مبتنی بر نوآوری؛ لازمه اقتصاد چین
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند