Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-05@19:55:03 GMT

تصادف خودرو در محور اسلام آباد با 2 کشته

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۴۴۴۰

تصادف خودرو در محور اسلام آباد با 2 کشته

به گزارش صدای ایران فرزین معتمدی گفت: بامداد امروز شنبه ۲۵ دی ماه گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه ۲۰۶ در جاده اسلام‌آبادغرب به کرمانشاه در تنگه چهارزبر به مرکز کنترل هماهنگی و عملیات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم عملیات امداد و نجات پایگاه مرصاد اسلام آبادغرب به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از رسیدن نیروهای عملیاتی و ارزیابی اولیه مشخص شد که در این حادثه ۲ نفر کشته و یک نفر مصدوم شده است.

معتمدی بیان کرد: بعد از رهاسازی و انجام اقدامات اولیه درمانی، مصدوم جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل فوریت پزشکی و اجساد متوفی تحویل عوامل سازمان آرامستان‌ها شد.

وی با اشاره به آمادگی نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، گفت: ۵۶ تیم عملیاتی در ۳۶ پایگاه امداد و نجات شهری و بین شهری آماده خدمت رسانی به مردم در فصل زمستان هستند.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: تصادف رانندگی اسلام آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۴۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه

محمد باقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، حمیل در اسلام آباد غرب، اسلام آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سر فیروزآباد سریعاً تیم‌های عملیاتی به مناطق فوق اعزام شد.

وی با اشاره به امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی بارش‌های اخیر، افزود: در این عملیات با ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک دار و آمبولانس، ۱۰ دستگاه کف کش و موتور آب بکارگیری شده امدادرسانی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه اضافه کرد: در این عملیات به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدا پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو، موکت و چادر ارائه شد.

محمدی خاطر نشان کرد: تخلیه آب در ۲۵ منزل مسکونی با استفاده از دستگاه کف کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر این استان در بارندگی‌های اخیر شهرستان‌های استان کرمانشاه بوده و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

وی گفت: ۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی بوده و هم استانی‌های کرمانشاهی در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس برقرار کنند.

کد خبر 6096907

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید جمعیت هلال احمر به استان‌های کشور
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین _ زنجان ۱۰ مصدوم به‌جا گذاشت