Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@02:08:12 GMT

بازداشت چهار آدم‌خوار در نیجریه

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۴۵۰۵

بازداشت چهار آدم‌خوار در نیجریه



به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مقامات ایالت «زامفارا» در شمال غربی نیجریه می‌گویند که چهار نفر را که گفته می‌شود در آدم‌خواری و فروش اعضای بدن انسان دست داشته‌اند، دستگیر کرده‌اند.

بنا بر گزارش امروز (شنبه) پایگاه خبری «آی‌ اُ ال»، مظنونان پس از آن دستگیر شده‌اند که کارآگاهان جسدی را در یک ساختمان نیمه‌ساخت پیدا کردند که برخی از اعضای بدن آن وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه خبری کنیایی «The Star» در این خصوص خبر داد که این کشف در جریان انجام تحقیقاتی درباره ناپدید شدن یک پسربچه نُه‌ساله صورت گرفته است.

در این گزارش با اشاره به اظهارات فردی به نام «آلکنه» آمده است که مظنونان دو مرد و دو پسر نوجوان هستند که هفته گذشته دستگیر شده‌اند و سایر اعضای این باند تحت تعقیب قرار دارند.

به گفته مقاماتی که پیگیری این پرونده را برعهده دارند، تحقیقات اولیه حاکی از آن است که رئیس این باند در دو نوبت مبلغی به ارزش ۵۰۰۰۰۰ نایرا (معادل ۱۲۰۰ دلار آمریکا) برای اعضای بدن انسان به دیگر مظنونان پرداخت کرده است.

طبق گزارش پایگاه خبری «Sahara Reporters»، در ماه دسامبر یک گروه ویژه امنیتی که به اردوگاه های آدم‌ربایان در جنوب شرقی نیجریه یورش برده بود، افرادی را کشف کرد که گوشت تازه انسان می‌خوردند.

این گروه ویژه امنیتی شامل نیروهای ارتش، پلیس و اداره سرویس دولتی نیجریه (DSS) بود.

به گفته مقامات، آن‌ها متوجه شدند که مردم روستا گوشت انسان می‌خوردند، چراکه حین بازرسی متوجه وجود گوشت پخته‌شده انسان و چند جنازه در محل حادثه شدند.

این پایگاه خبری در پایان گزارش خود نوشت به‌رغم آنکه مردم آدم‌خواری را نفرت‌انگیز می‌دانند، اما انسان‌خواری همچنان وجود دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اخراج استقلال و پرسپولیس بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین بازداشت زامفارا نیجریه آدمخوارها مذاکرات وین اخراج استقلال و پرسپولیس بودجه 1401 سند همکاری 25 ساله ایران و چین پایگاه خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.
 
تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.
 
جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت در‌های بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.
 
وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

tags # استقلال سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم
  • پایگاه خبری اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • بازداشت چهار کنکوری متخلف
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • تتلو؛ این‌بار مثل قبل نبود!
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت مرغ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳