Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعباس عظیمی مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت با اعلام اینکه اکبر ساعتچی به همراه مادرش چهارشنبه شب تصادف رانندگی داشته است، به خبرنگار مهر گفت: حدود ساعت ۲۳ چهارشنبه شامگاه ۲۲ دی بود که از تلفن همراه استاد با من تماس گرفته شد که مأمور اورژانس به من تصادف ایشان را خبر داد. من هم برادرم را برای رسیدگی به وضعیت استاد ساعتچی مأمور کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متأسفانه مادر استاد اکبر ساعتچی در زمان تصادف رانندگی، فوت می‌کند، گفت: اورژانس استاد ساعتچی را به بیمارستان شهید رجایی قزوین انتقال می‌دهد. تا ساعت ۳ صبح کارهایشان انجام شد. همچنین از مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین، آقای اسماعیلی تشکر می‌کنم که معاون هنری خود را مأمور پیگیری وضعیت استاد کردند.

عظیمی درباره وضعیت عمومی اکبر ساعتچی نیز بیان کرد: استاد ساعتچی وضعیت‌ش عمومی خوبی دارند. ۲ دنده‌شان شکسته و مچ دست و پای‌شان در رفته است. مشکوک به شکستگی لگن نیز بودند. استاد خونریزی داخلی ندارد و شکستگی دنده به ریه صدمه‌ای وارد نکرده است. جمعه از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش منتقل شدند و امروز شنیدم استاد قرار است به تهران منتقل شوند.

مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت همچنین گفت: امروز نیز به تبریز رفتم و جویای احوال استاد قره‌باغی شدم که در بیمارستان حضرت ولیعصر این استان بستری هستند.

کد خبر 5400164

منبع: مهر

کلیدواژه: موسسه هنرمندان پیشکسوت عباس عظیمی خوشنویسی جشنواره فیلم عمار چهلمین جشنواره فیلم فجر فیلم کوتاه تئاتر ایران سینمای مستند فیلم سینمایی شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی نقاشی پیمان جبلی کارگردان تئاتر قاسم سلیمانی موسیقی ایرانی سازمان صداوسیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۴۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن‌گویر با دنده‌های شکسته مرخص شد

به گزارش خبرآنلاین، «ایتامار بن‌ گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی که روز جمعه دچار سانحه رانندگی شده بود، امروز با سه دنده شکسته از بیمارستان خارج شد.

روزنامه عبری «تایمز اسرائیل» گزارش داد این مقام صهیونیست در پی گذشتن از چراغ قرمز، تصادف کرد و دچار شکستگی در ناحیه دنده شد.

بر اساس گزارش‌ها، بن گویر و دخترش که در این سانحه در خودرو حضور داشت، کمربند ایمنی نداشتند. در تصاویری که از این حادثه منتشر شده، خودروی وزیر صهیونیست پس از عبور از چراغ قرمز در مسیر حرکت خودروی دیگری قرار گرفته و آسیب می‌بیند.

به گزارش ایسنا، در گزارش رسانه عبری آمده است: «دفتر بن گویر عبور او از چراغ قرمز را تایید نکرده، اما اعلام کرده است که این کار در بعضی مواقع لازم است، زیرا بن گویر یکی از تهدیدشده‌ترین وزرای کابینه اسرائیل است. با این حال، شواهد نشان نمی‌دهد که او در زمان وقوع تصادف در معرض تهدید قرار داشته باشد.»

فردی که خودرویش به خودروی بن گویر برخورد کرده، می‌گوید بلافاصله پس از حادثه محافظان وزیر صهیونیست اسلحه‌های خود را به سوی او نشانه رفتند و مدتی طول کشید تا این فرد به آن‌ها اثبات کند یهودی است و قصد سوءقصد به جان بن گویر را ندارد.

پدر این فرد هم به رسانه‌ها گفت وقتی به صحنه تصادف رسیده، دیده است که بن گویر به بیمارستان منتقل شده، اما فرزند او هنوز در ماشین بوده و کسی به کمک او نرفته است.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900749

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • دومینوی حادثه برای مقامات اسرائیلی؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • سومین حادثه برای مقامات صهیونیست؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • بن‌گویر با دنده‌های شکسته مرخص شد
  • بن گویر، دنده‌های شکسته، بیمارستان و سرنوشت سیاه آریل شارون!
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم