Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور، اطلاع‌رسانی درباره مسایل مربوط به کرونا را منحصر به سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا دانست و متذکر شد: کسی نباید به‌عنوان عضو ستاد و یا متخصص در رسانه ملی با طرح نظرات شخصی موجب تشویش در جامعه شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رئیس‌جمهوری،  سید ابراهیم رئیسی صبح شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به موضوع درخواست برگزاری مسابقات ورزشی و برپایی نمایشگاه‌ها، تاکید کرد: مسابقات ورزشی و برپایی نمایشگاه‌ها باید با رعایت دقیق و جدی شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با حضور محدود علاقه‌مندان همراه باشد و در این زمینه وزارتخانه‌های مسئول موظفند با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر لازم را به کار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت رعایت اصول بهداشتی در حمل و نقل عمومی گفت: صیانت از سلامتی مردم در حمل و نقل عمومی به‌ویژه در مترو و هواپیما اهمیت مضاعفی دارد و برنامه‌ریزی‌های دستگاه‌های متولی در این زمینه طوری باشد که مردم آسیب نبینند.

 رئیسی با قدردانی از همراهی مردم و تلاش همه دست اندرکاران خصوصا بخش بهداشت و درمان گفت: حفظ و بهبود هرچه بیشتر شرایط موجود نیازمند رعایت همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی در کنار نظارت دقیق توسط دستگاه‌های مربوطه است.

اعضای ستاد کرونا و متخصصان با طرح نظرات شخصی جامعه را ملتهب نکنند

رئیس ستاد ملی مقابله با کرونا همچنین بر ضرورت اطلاع رسانی به موقع به مردم در این زمینه تاکید کرد و گفت: اطلاع‌رسانی در زمینه مسایل مربوط به کرونا فقط از طریق سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا باید انجام شود و کسی نباید به عنوان عضو ستاد ملی و یا متخصص در رسانه ملی با طرح نظرات شخصی، موجب تشویش در جامعه شود. برچسب ها: رئیس ستاد ملی مقابله با کرونا ، رئیسی ، رئیس جمهوری ، ابراهیم رئیسی ، کرونا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیس ستاد ملی مقابله با کرونا رئیسی رئیس جمهوری ابراهیم رئیسی کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا طرح نظرات شخصی اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت : تمامی دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان می باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، دومین نشست ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری کرمانشاه در سال ۱۴۰۳ امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ با حضور شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، معاون پیشگیری دادگستری، مسئولین و مدیران مربوطه برگزار شد.

شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان ضمن تبریک روز جهانی کارگر با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از تولید در دیدار اخیر با جامعه کارگری کشور اظهار داشت: مقام معظم رهبری شعار امسال را مانند سالهای گذشته، با مضمون حمایت از اقتصاد و تولید، سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام نهادند و در دیدار اخیر با جامعه کارگری، این قشر زحمتکش را رکن اصلی جهش تولید دانستند.

کد خبر 749458

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • جدید‌ترین دستاورد‌ها در زمینه نقش هوش مصنوعی در تصویربرداری در سی و نهمین کنگره سالانه انجمن رادیولوژی ایران ارایه می‌شود
  • ضرورت توجه به کارگران نخبه و نخبگی در جامعه کارگری
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • مخالفت دقیقه نودی دولت رئیسی با لایحه عفاف و حجاب/برای مقابله با بی حجابی معطل تصویب قانون جدید نمی مانیم
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد