Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- درپی انتشار ویدیویی درباره برخورد مأموران مرزبانی با یک شهروند، دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان با حضور در محل وقوع جرم در پل مرزی میلک به بررسی موضوع پرداخت .
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، با انتشار ویدیویی درباره برخورد مأموران مرزبانی با یکی از هموطنان در فضای مجازی موج انتقادی شدید نسبت به برخورد دو مأمور مرزبانی با این مرزنشین را که بنا به اخبار واصله سوخت‌بر است، به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علیرضا موسایی دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان با حضور در محل وقوع جرم خطاب به مأموران حاضر در محل بر رعایت حقوق شهروندی تاکید کرد وگقت:بعد از بررسی دقیق صحت وسقم این موضوع، با متخلفان برخورد خواهد شد.
بر اساس آخرین گزارش، قصور مأمور پایور مرزبانی محرز شده و پرونده قضایی برای وی در دادسرای نظامی استان سیستان و بلوچستان تشکیل شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دستگاه قضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۴۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان نیمروز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی سفیدآبه ، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: با هماهنگی های لازم قضائی در بازرسی از این خودرو 202 حلقه لاستیک خارجی کامیون که قاچاق و فاقد مجوز بوده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  با اشاره به دستگیری یک نفر متخلف در این رابطه بیان داشت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را به ارزش تقریبی 40 میلیارد ریال اعلام کردند.

وی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه می زند و شهروندان هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • بررسی بیش از ۳۳۰۰ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز