Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- راهکارهای لازم برای ساخت شهرک صنفی برای اتحادیه معاملات اتومبیل شهرستان بابل مورد بررسی قرارگرفت.
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابل: این خبررا مسعود نبی زاده دبیر اتاق اصناف و رئیس اتحادیه معاملات اتومبیل شهرستان بابل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آریا در استان مازندران اعلام کرد و گفت: درجلسه ای که  با حضورمسئولین شهرک های صنعتی استان مازندران و مسئولین شهرستان بابل دراتاق اصناف این شهرستان برگزارشده بود نحوه ساخت شهرک های صنفی برای سه اتحادیه صنفی شهرستان بابل از جمله اتحادیه معاملات اتومبیل مورد بررسی قرار گرفت    .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همه می دانیم شرایط شهرستان بابل با شهرهای دیگر استان متفاوت است چون زمین دراین شهرستان که برای ساخت شهرک های صنفی مناسب باشد محدود و بسیار گران می باشد با همین منظر باید همه مسئولین و اعضای محترم اتحادیه ها ازجمله اتحادیه معاملات اتومبیل همت نمایند تا  زمین مناسب   برای ساخت شهرک  صنفی را شناسایی و خریداری نمائیم.         
نبی زاده در ادامه چنین گفت: درجلسه ای که با مسئولین شهرک های صنعتی استان مازندران داشتیم مقرر شد پس از شناسایی زمین مناسب،  مسئولین استان با تبیین نقشه راه و راهکارهای اساسی و صدور مجوزات لازم ، زمینه را برای ساخت شهرک های صنفی برای اتحادیه های معاملات  اتومبیل – برنج فروشان و چوب ومبل شهرستان بابل فراهم نمایند.
به گفته وی، با ساخت شهرک های صنفی، بارترافیک ومشکل زیست محیطی شهر بابل کاهش یافته وازهمه مهمتر با انتقال صنوف ازجمله صنوف معاملات اتومبیل به شهرک صنفی ،شهرداری بابل با کمترین هزینه می تواند نسبت  به ساماندهی  طرح مبلمان شهری اقدام نماید       .
رئیس اتحادیه معاملات اتومبیل شهرستان بابل در پایان به اعضای این اتحادیه نوید داد وخطاب به آنها چنین گفت: تمام تلاشمان را بکارمی بریم تا با همت شما اعضای محترم اتحادیه معاملات اتومبیل، نسبت به ساخت شهرک صنفی برای این اتحادیه اقدام نمائیم تا یکی از آرزوهای  شما عزیزان و هیات مدیره اتحادیه محقق گردد.       

 

 



 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بررسی راهکار لازم جهت ساخت شهرک صنفی برای اتحادیه معاملات اتومبیل اتحادیه معاملات اتومبیل ساخت شهرک های صنفی برای ساخت شهرک شهرستان بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • طراحی پلتفرم آنلاین معاملات مسکن در دستور کار
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل