Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@04:29:36 GMT

محرومیت مارسی از دو پنجره نقل و انتقالات

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۴۹۳۳

مارسی به دلیل تخلف در فرایند جذب پاپه گیه و ربودن او از واتفورد، از سوی فیفا نقره‌داغ شد

در میانه پنجره نقل و انتقالات زمستانی، باشگاه المپیک مارسی با یک خبر بد روبرو شده است.

طرفداری | به گزارش اکیپ، فیفا به باشگاه المپیک مارسی اطلاع داده که در فرایند خرید پاپه گیه از لوآور در جولای 2020، مرتکب تخلف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیه ابتدا قرار بود به واتفورد برود اما مارسی مانع این انتقال شد. با حکم فیفا، مارسی در دو پنجره از فعالیت در بازار نقل و انتقالات محروم خواهد بود. علاوه بر محرومیت مارسی در دو پنجره نقل و انتقالاتی، پاپه گیه هافبک دفاعی 22 ساله اهل سنگال به مدت چهار ماه از فعالیت‌های فوتبالی محروم خواهد بود. علاوه بر این باید 2.5 میلیون یورو غرامت به باشگاه واتفورد پرداخت شود. محرومیت مارسی قرار است از پنجره تابستانی 2022 اعمال شود و آن‌ها مجاز خواهند بود در همین ژانویه به فعالیت در بازار بپردازند.

با این حال، مارسی می‌خواهد به دادگاه حکمیت ورزش شکایت کند و مانع اعمال محرومیت فیفا شود. مدیران المپیک مارسی امیدوارند طی سه تا شش ماه آینده، حکمی در این خصوص صادر شود. پابلو لونگوریا، مدیر ورزشی مارسی که در زمان جذب پاپه گیه هنوز در این باشگاه حضور نداشت، مطمئن است که می‌توانند مانع این محرومیت شوند. 

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد مدیرعامل پرسپولیس: جادوگری ببینم، برخورد می کنم / فیلم کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  شباهت های برد پرسپولیس به برد تاریخی 20 دوره قبل جنجال در آفریقا؛ اوبامیانگ، لمینا و میه به دلیل مشکلات قلبی از همراهی گابن محروم شدند ترند شدن هشتگ "بوسکتس روی نیمکت" در توییتر

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۴۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی آتالانتا و مارسی امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: دو تیم فوتبال آتالانتا و مارسی از سری رقابت‌های دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا امشب ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه ولودروم بندر مارسی به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در حالی برگزار می‌شود که تیم آتالانتا تحت هدایت گاسپرینی در مرحله قبلی رقابت‌ها توانسته بود لیورپول مدعی اول جام را از دور رقابت‌ها حذف کند. مارسی نیز در مرحله یک چهارم نهایی توانست با ضربات پنالتی از سد بزرگ بنفیکا عبور کند. این دو تیم تاکنون در رقابت‌های اروپایی در برابر هم قرار نگرفته‌اند. 

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • فیفا در آستانه تغییر یک قانون مهم؛ لغو ممنوعیت برگزاری لیگ‌های داخلی در خارج از کشور
  • آزمون و رم در خانه مغلوب بایرلورکوزن شدند؛ مارسی و آتالانتا به تساوی رسیدند
  • گل های بازی مارسی 1-1 آتالانتا (لیگ اروپا 2023/24)
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!
  • ساعت پخش بازی آتالانتا و مارسی امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس