Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@14:51:52 GMT

رسمی؛ اخراج آندری شوچنکو از مربیگری جنووا

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۵۳۸۳

رسمی؛ اخراج آندری شوچنکو از مربیگری جنووا

تنها دو ماه پس از حضور روی نیمکت جنووا، اسطوره اوکراینی فوتبال از هدایت این باشگاه برکنار شد.

به گزارش "ورزش سه"، شرایط در ماه های ابتدایی حضور آندری شوچنکو در باشگاه جنوا اصلا خوب پیش نرفت و این ستاره بزرگ خیلی زود شغل خود را از دست داد. جنوا هفته قبل مقابل اسپتزیا متحمل شکست شد و حالا این تیم پس از گذشت 21 هفته در رده نوزدهم جدول سری آ قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنووا دو روز پیش با شکست 3-1 از میلان با کوپا ایتالیا هم وداع گفت.

 

 

 

 

شوچنکو از زمان در دست گرفتن هدایت این باشگاه در ابتدای نوامبر تنها سه امتیاز کسب کرده که حاصل سه تساوی بوده است. جنوا فاصله‌ای با سقوط به دسته دوم فوتبال ایتالیا ندارد و استخدام آندری شوچنکو نیز دردی از این تیم دوا نکرد. مجموعه این عوامل باعث شد تا در نهایت سران جنووا حکم به برکناری او بدهند.

 

 

 

 

آندری شوچنکو پیش از این هدایت تیم ملی اوکراین را بر عهده داشت و تابستان گذشته این تیم را به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 رساند. جالب اینجاست احتمال دارد شوچنکو بعد از جدایی از جنوا خیلی زود مشغول به کار شده و هدایت تیم ملی لهستان را به عهده بگیرد. فدراسیون لهستان اخیرا مذاکراتی را با فابیو کاناوارو انجام داده، اما هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است و احتمال حضور شوچنکو روی نیمکت این تیم نیز وجود دارد.

آندری شوچنکو جنووا دیناموکیف اوکراین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آندری شوچنکو جنووا دیناموکیف اوکراین آندری شوچنکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۵۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید

اساطیر مربیگری میلان معتقدند سرمربی بولونیا ذهنیت قوی و ایده‌های مشخصی برای کار در باشگاه میلان دارد

طرفداری | فابیو کاپلو و آریگو ساکی روی یک موضوع اتفاق نظر دارند؛ برای میلان، تیاگو موتا گزینه مناسبی برای جانشینی استفانو پیولی است.

این دو سرمربی افسانه‌ای فوتبال ایتالیا که از برجسته‌ترین شخصیت‌های تاریخ میلان نیز به شمار می‌روند، معتقدند تیاگو موتا از نظر ذهنیت و شخصیت، سرمربی مناسبی برای هدایت روسونری به شمار می‌رود. کاپلو در تمجید از سرمربی بولونیا به گاتزتا دلو اسپورت گفت:

او یک هافبک سابق است. لیستی از بهترین مربیان جهان تهیه کنید، در آن گروه گواردیولا، کونته، ژابی آلونسو، آنچلوتی، آرتتا، الگری، ژاوی را پیدا خواهید کرد. آنها یک وجه اشتراک دارند، مگر نه؟ در تیم موتا تعادل درستی بین فازهای دفاعی و تهاجمی وجود دارد. موتا از عقب زمین ساخت بازی را شروع می‌کند درست مثل روشی که امروزه روی آن تاکید دارند، اما کار او به شکلی اغراق‌آمیز نیست. به فوتبالی فکر کنید که با روشی درست، نتیجه می‌گیرد.

آریگو ساکی، سرمربی پرافتخار میلان نیز همچون کاپلو در گفت‌وگو با گاتزتا دلو اسپورت، موتا را گزینه جذابی برای هدایت میلان دانست: 

 او یک هافبک عالی با ذهنیت قوی و ایده‌های مشخص بود. او تجربیات مهمی در باشگاه‌های بزرگ داشت. ببینید، مربیگری در بولونیا شوخی نیست. اگر بد باشید به شما اعتراض نمی‌کنند، بلکه به شما می‌خندند. درست مثل گاسپرینی، او کسی است که چیزهای زیادی به فوتبال می‌دهد. از نظر تعهد، شجاعت، ایده‌ها. او ایده‌هایی دارد که مهم‌ترین چیز در چنته یک مربی است. زیرا بازیکنان می‌توانند آنها را از شما بپذیرند یا نپذیرند، اما ایده‌ها فقط برای شما هستند و فقط باید آنها را به بازیکنان منتقل کنید تا به آنچه می‌خواهید برسید. چرا موتا؟ او مدرن، اروپایی و آینده‌نگر است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • (عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش
  • غیر رسمی؛ آرنه اسلوت سرمربی لیورپول شد
  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید
  • خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • سکوت آندری لونین شکست: توپ لامین یامال از خط رد نشد