Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- قیمت گوشی آیفون ۱۳ امروز شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ نسبت به هفته گذشته کاهش یافت و این مدل با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت امروز به قیمت ۲۶ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان به فروش رسید. قیمت گوشی آیفون ۱۳ پرو هم نسبت به آخرین نرخ هفته گذشته کاهش یافت و این مدل با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت به ۳۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید. قیمت آیفون ۱۳ پرومکس با هفته گذشته تفاوتی نداشت و امروز هم با قیمت ۳۹ میلیون و ۸۸۹ هزار تومان به فروش رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فرارو، قیمت گوشی شیائومی REDMI NOTE 10S با ظرفیت ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت امروز شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ به شش میلیون و ۱۴۲ هزار تومان رسید. REDMI NOTE 8، 2021 با ظرفیت ذخیره سازی ۶۴ گیگابایت هم امروز به قیمت چهار میلیون و ۷۸۹ هزار تومان به فروش رسید. POCO F3 باظ ریفتی ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت امروز هشت میلیون و ۴۵۹ هزار تومان و POCO M3 با ظرفیت مشابه چهار میلیون و ۸۹۹ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت گوشی‌های سامسونگ امروز شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ کاهش مختصری نسبت به هفته گذشته در برخی مدل‌ها تجربه کرد. قیمت گوشی سامسونگ S21 Ultra 5G با ظرفیت ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایت امروز ۳۰ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان به فروش رسید. S20 FE با ظرفیت ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت ۱۲ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان بود و A12 با ظرفیت ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت امروز چهار میلیون و ۳۹۹ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت گوشی‌های پرفروش سامسونگ

گلکسی A12 پرفروش‌ترین گوشی فعلی سامسونگ در بازار موبایل ایران است و بین مدل‌های محبوب این برند کمترین قیمت را دارد. گلکسی A22 نیز با حافظه ذخیره سازی 128 گیگابایت پشت سر گلکسی A12 دومین مدل محبوب کره‌ای‌ها در ایران محسوب می‌شود.

گلکسی S20 FE نسخه طرفداری از مدل پرچمدار گلکسی S20 است و با گذشت بیش از یک سال از زمان عرضه، هنوز محبوب‌ترین گوشی میان‌رده سامسونگ در بازار ایران به شمار می‌رود. بین دیگر مدل‌های میان‌رده سامسونگ، گلکسی A72 و گلکسی A52 نیز با استقبال خوبی روبرو شده اند و نام این مدل‌ها در فهرست زیر دیده می‌شود.

همچنین گلکسی A52s 5G با پردازنده ارتقا یافته نسبت به مدل A52 می‌تواند رقیبی قدرتمندی برای گلکسی S20 FE، گلکسی A72  وگلکسی A52 باشد. همچنین گلکسی M31 برای کاربرانی که وسواس زیادی بابت باتری گوشی دارند، انتخاب خوبی محسوب می‌شود. M31 با داشتن باتری شش هزار میلی آمپری، نیاز شما را از خرید پاور بانک برای استفاده‌های روزمره از بین خواهد برد.

S21 Ultra 5G  تنها پرچمدار سامسونگ در لیست پرفروش‌های این برند در بازار ایران است. امکان استفاده از اینترنت همراه نسل پنجم، پردازنده قوی، دوربین با کیفیت و نمایشگر قدرتمند باعث می‌شود کاربران این گوشی گرانقیمت برای استفاده روزمره، بازی‌های سنگین و استفاده طولانی مدت راضی باشند.

قیمت روز گوشی های پر فروش سامسونگ مدل قیمت گلکسی A12 (ظرفیت 128 گیگابایت) چهار میلیون و 399 هزار تومان گلکسی A32 (ظرفیت128 گیگابایت) هفت میلیون و 360 هزار تومان گلکسی S20 FE (ظرفیت 128 گیگابایت) 12میلیون و 799 هزار تومان گلکسی A72 (ظرفیت128 گیگابایت) 10 میلیون و 710 هزار تومان گلکسی A22 (ظرفیت 128 گیگابایت) شش میلیون و 90 هزار تومان گلکسی  A52 (ظرفیت  128 گیگابایت) 9 میلیون و 199 هزار تومان گلکسی A52s 5G (ظرفیت 128 گیگابایت) 9 میلیون و 499 هزار تومان گلکسی S21 Ultra 5G (ظرفیت 256 گیگابایت) 30 میلیون و 599 هزار تومان گلکسی M31 (ظرفیت 128 گیگابایت) هفت میلیون و 130 هزار تومان گلکسی A32 5G (ظرفیت 128 گیگابایت) هفت میلیون و 499 هزار تومان قیمت گوشی‌های پرفروش شیائومی

Poco X3 Pro  پرفروش‌ترین گوشی شیائومی و بازار ایران است. Poco X3 Pro با داشتن پردازنده قوی و قیمت مناسب نسبت به رقبایش بهترین عملکرد پردازنده را در بازه قیمت شش تا هفت میلیون تومان ارائه می‌دهد. Redmi Note 8 2020 نیز جدیدترین گوشی وارد شده به ایران توسط شیائومی است و ظرف همین مدت کوتاه توانسته برای خودش جایی بین مدل های پرفروش دست و پا کند.

Poco M3 دیگر گوشی پرفروش شیائومی امکانات خوبی نسبت به قیمتش ارائه می‌کند. باتری قوی، ویژگی اصلی این میان‌رده شیائومی است. Mi 10T Lite 5G با پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت همراه از معدود گوشی های میان‌رده‌ای است که چنین قابلیتی را در اختیار کابر قرار می‌دهد. همچنین Poco F3 گران‌ترین مدل پرفروش چینی‌ها محسوب می‌شود و رقیب گردن‌کلفتی برای میان‌رده‌های سامسونگ به شمار می‌رود. دلیل استقبال ایرانی‌ها از این مدل، می‌تواند سخت افزار قدرتمند و قابلیت به روز رسانی آن تا چند سال آینده باشد.

قیمت روز گوشی های شیائومی مدل قیمت Poco X3 Pro (ظرفیت 128 گیگابایت) شش میلیون و 199 هزار تومان Redmi Note 8 2021 (ظرفیت 64 گیگابایت) چهار میلیون و 789 هزار تومان Poco M3 (ظرفیت 128 گیگابایت) چهار میلیون و 899 هزار تومان Redmi 9A (ظرفیت 64 گیگابایت) سه میلیون و 335 هزار تومان Poco F3 (ظرفیت 128 گیگابایت) هشت میلیون و 459 هزار تومان Redmi Note 10s (ظرفیت 128 گیگابایت) شش میلیون و 142 هزار تومان Mi 10T Lite 5G (ظرفیت 128 گیگابایت) شش میلیون و 399 هزار تومان Mi 11 Lite (ظرفیت 128 گیگابایت) هفت میلیون و 649 هزار تومان Redmi 9T (ظرفیت 128 گیگابایت) پنج میلیون و 690 هزار تومان Redmi 9C (ظرفیت 64 گیگابایت) سه میلیون و 750 هزار تومان گوشی های پرفروش آیفون

آیفون SE مدل ۲۰۲۰ ارزان‌ترین مدل پرفروش اپل در بازار موبایل ایران است. مدلی که با ظاهری شبیه به آیفون هشت دارد، اما از سخت‌افزار قوی‌تری در آن استفاده شده است. بعد از آیفون SE مدل ۲۰۲۰، آیفون ۱۲ پرومکس دومین مدل محبوب اپل در ایران محسوب می‌شود. با گذشت یک سال از زمان عرضه آیفون ۱۲ پرو مکس، هنوز طرفدارانش بابت این مدل پول زیادی می‌پردازند. آیفون ۱۳ آخرین مدل ارائه شده توسط اپل در بازار جهانی است.

نسخه‌های مختلف آیفون ۱۳ به محض ورود به بازار ایران طرفداران خودشان خود را پیدا کردند. آیفون ۱۳ پرومکس با دوربین بهتر نسبت به نسخه ۱۳ در بازار حضور دارد. آیفون ۱۲ مینی توسط اپل عرضه شد تا هواداران سنتی آیفون به ویژه خریدارانی که طرفداران گوشی‌هایی با صفحه نمایش کوچک‌تر از شش اینچ بودند را راضی نگه دارد. آیفون ۱۲ مینی هم فعلا نسبت به آیفون ۱۳ مینی استقبال بیشتری داشته و اسم آن بین مدل‌های پرفروش اپل قرار گرفته است.

قیمت روز گوشی های آیفون مدل قیمت آیفون SE مدل 2020 (ظرفیت 128 گیگابایت) 12 میلیون و 379 هزار تومان آیفون 12 پرو مکس (ظرفیت 256 گیگابایت) 37 میلیون و 900 هزار تومان آیفون 13 (ظرفیت 128 گیگابایت) 26 میلیون و 890 هزار تومان آیفون 13 پرو (ظرفیت 128 گیگابایت) 33 میلیون و 900 هزار تومان آیفون 13 پرو مکس (ظرفیت 128 گیگابایت) 39 میلیون و 889 هزار تومان آیفون 12 مینی (ظرفیت 128 گیگابایت 22 میلیون و  133 هزار تومان

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت گوشی سامسونگ شیائومی آیفون هزار تومان به فروش رسید امروز شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ ظرفیت ذخیره سازی ظرفیت 128 گیگابایت هزار تومان گلکسی هزار تومان آیفون هزار تومان Redmi قیمت گوشی چهار میلیون هفت میلیون محسوب می شود بازار ایران شش میلیون هفته گذشته ترین گوشی آیفون ۱۲ آیفون ۱۳ میان رده گلکسی S20 گلکسی A52 مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۵۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی

اگر چرخی در دنیای گوشی‌های هوشمند زده باشید، قطعا آوازه برند شیائومی به گوش‌تان خورده است. شیائومی یکی از بهترین برندهای تولیدکننده موبایل محسوب می‌شود که در کشور چین واقع شده است. این کمپانی حجم عظیمی از نیازهای کشورهای آسیایی را تأمین می‌کند. در واقع بعد از برندهای اپل و سامسونگ، گوشی‌های شیائومی بیشترین فروش را در بازار دارند.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که در فروش گوشی‌های میان‌رده، شیائومی رقابت تنگاتنگی با برند سامسونگ دارد. اگر هنوز هم نسبت به خرید محصولات این برند تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم مطالب این مقاله را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید و تا انتها همراه ما باشید. در ادامه دلایل اصلی برای خرید محصولات این شرکت را به شما ارائه خواهیم کرد.

آیا میان‌رده‌های شیائومی ارزش خرید دارند؟

بسیاری از افراد بر این باور هستند که به‌دلیل چینی بودن محصولات شیائومی، کیفیت آن‌ها بسیار پایین بوده و توانایی رقابت با دیگر برندها را ندارند؛ اما باید به این افراد بگوییم که این طرز فکر کاملا اشتباه است. شرکت شیائومی بهترین کیفیت را برای تولید محصولات خود در نظر گرفته است.

این برند به‌دلیل استفاده از طراحی‌های مدرن و خاص توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب کند، به‌طوری که در برخی از بازه‌های قیمتی، مشتریان گوشی‌های شیائومی را به محصولات برندها دیگر ترجیح می‌دهند. علاوه‌بر طراحی، اکثر مدل‌های میان‌رده این برند از بدنه‌ای شیشه‌ای و فریم آلومینیومی بهره می‌برند. این ویژگی باعث شده استفاده از این گوشی‌ها لذت‌بخش‌تر شود و حس خوبی را به کاربر منتقل کند.

5 دلیل اصلی برای خرید گوشی‌های میان‌رده شیائومی

همان‌طور که در بخش‌های قبلی نیز اشاره کردیم، شیائومی در گوشی‌های میان‌رده خود توانسته فروش خوبی را در بازار تجربه کند. شما می‌توانید با پرداخت هزینه کمتر، به‌جای محصولات سامسونگ و اپل گوشی‌های باکیفیت این برند را خریداری کنید. 5 دلیلی که باعث شده افراد به سراغ گوشی‌های میان‌رده‌ شیائومی بروند را در ادامه بررسی می‌کنیم.

ارزش خرید بالا در گوشی‌های شیائومی

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده اکثر افراد به خرید گوشی‌های میان‌رده شیائومی فکر کنند، ارزش خرید بالای این محصولات است. گوشی‌های زیادی در دسته‌بندی مدل‌های میان‌رده قرار می‌گیرند که نسبت به ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهند قیمت مناسبی برای آن‌ها در نظر گرفته نشده است. استفاده از بدنه‌های پلاستیکی، طراحی‌های قدیمی و حتی دوربین‌های ساده نیز در این مدل‌ها دیده می‌شود. شیائومی با هدف تولید محصولات منحصربه‌فرد با قیمتی مناسب در این عرصه قدم نهاده است. در واقع قبل‌ از ورود برند شیائومی، محصولات میان‌رده سامسونگ کیفیت خوبی نداشتند؛ زیرا رقیب درخوری برای آن‌ها در بازار وجود نداشت.

نمایشگر عالی گوشی‌های شیائومی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در گوشی‌های میان‌رده شیائومی می‌توان مشاهده کرد که موجب افزایش فروش این محصولات نیز شده، نمایشگر عالی و باکیفیت آن‌ها است. یکی از چالش‌هایی که شرکت‌های تولیدکننده گوشی با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند، ارائه کیفیت رنگی و تراکم پیکسلی مناسب برای نمایشگرهای گوشی‌های میان‌رده است.

در واقع اگر بخواهند از نمایشگرهای خاص و باکیفیت استفاده کنند، قیمت گوشی افزایش یافته و دیگر جزء دسته‌بندی میان‌رده قرار نمی‌گیرند؛ اما این مسئله در گوشی‌های شیائومی حل شده است. با خرید مدل‌های میان‌رده این برند، بهترین نمایشگرها نصیب شما خواهند شد که علاوه‌بر تراکم پیکسلی بالا و رنگ‌های عمیق، نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز را نیز پشتیبانی می‌کنند.

سخت‌افزار منحصربه‌فرد برند شیائومی

یکی دیگر از موضوعاتی که باعث شده محصولات میان‌رده شیائومی ارزش خرید بالایی پیدا کنند، استفاده از سخت‌افزارهای منحصربه‌فرد در این مدل‌ها است. پردازنده یا همان تراشه، حرف اول را در این دستگاه‌ها زده و می‌تواند در سرعت عملکرد گوشی و حتی کیفیت دوربین آن نیز تأثیرگذار باشد.

برند شیائومی همواره تلاش کرده است تا از تراشه‌های پرچم‌دار در ساخت محصولات خود بهره ببرد. به‌طور مثال، این اتفاق در گوشی شیائومی Poco F3 افتاده است و در آن از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 870 استفاده کرده‌اند. همین موضوع نیز پرفورمنس این گوشی را بسیار بالا برده و آن را به یکی از پرچم‌داران میان‌رده تبدیل کرده است.

باتری با ظرفیت بالا این گوشی‌ها

اگر به محصولات برند شیائومی توجه کرده باشید، ظرفیت باتری آن‌ها اکثرا بالا است. یعنی در کمتر مدل‌های میان‌رده این برند ظرفیت‌های زیر 5000 میلی‌آمپر ساعت مشاهده می‌شوند. این موضوع باعث شده تمامی مدل‌های میان‌رده شیائومی حداقل 1 روز کامل شارژدهی داشته باشند. البته موضوع دیگری که دراین‌رابطه وجود دارد، قرار دادن سریع‌ترین آداپتور در جعبه گوشی است. خلاف سامسونگ که در محصولات جدید خود آداپتور قرار نمی‌دهد، شیائومی انواع آداپتورهای 33، 67 و 120 واتی را برای شارژکردن فوق سریع به شما ارائه می‌دهد.

دوربین با کیفیتی عالی در مدل های میان‌رده‌ شیائومی

آخرین موضوعی که از آن به‌عنوان دلیلی مهم برای خرید محصولات میان‌رده شیائومی یاد می‌شود، دوربین باکیفیت آن‌ها است. امروز مشتریان گوشی هوشمند به کیفیت و رزولوشن دوربین اهمیت زیادی می‌دهند. در گوشی‌های شیائومی از حسگرهای گوناگونی برای دوربین استفاده می‌کند. این حسگرها شامل موارد مختلفی مانند حسگر عریض، فوق‌ عریض، ماکرو و در برخی از مدل‌ها حسگر تشخیص عمق هستند. به‌طور معمول در گوشی‌های میان‌رده شیائومی از دوربین‌های 50، 64 و 108 مگاپیکسلی استفاده می‌شود.

کدام مدل از میان‌رده‌های شیائومی بهتر است؟

باید گفت که مدل‌های مختلفی در دسته‌بندی میان‌رده‌ قرار می‌گیرند که ارزش خرید بالایی دارند؛ اما اگر مدل‌های مختلف را بررسی کرده باشید قطعا به گوشی شیائومی ردمی نوت 12 پرو بر خواهید خورد. این گوشی علاوه‌بر داشتن قیمت مناسب، از جدیدترین فناوری‌ها و بهترین نمایشگر بهره می‌برد.

نمایشگر این گوشی کیفیت زیادی داشته و از نوع AMOLED است؛ این یعنی عمق رنگ بالایی داشته و به بهترین شکل تصاویر را برای شما نمایش می‌دهد. همچنین باتری آن نیز قابلیت شارژ سریع 67 واتی را دارد.

خرید بهترین گوشی میان‌رده شیائومی

برای خرید گوشی‌های شیائومی بهتر است به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید تا قیمتی عالی و گارانتی‌های معتبر را در اختیار شما قرار دهد. این ویژگی‌ها دقیقا مواردی هستند که در دیجی‌کالا وجود دارند. فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا تنوع زیادی از محصولات میان‌رده شیائومی را با قیمتی عالی برای شما قرار داده است.

جمع‌بندی

شیائومی یکی از برندهایی است که در کشورهای آسیایی علی‌الخصوص ایران، شهرت بسیار زیادی دارد. محصولات این برند به دسته‌بندی‌های مختلفی مانند پرچم‌دار، اقتصادی و میان‌رده تقسیم می‌شوند. مدل‌های میان‌رده گوشی‌هایی هستند که قیمت مناسبی در کنار مشخصات فنی جذاب و قوی دارند.

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که این مدل‌ها کیفیت نداشته و باید از خرید آن‌ها صرف‌نظر کرد؛ اما در این مطلب 5 دلیل مهم برای اثبات ارزش این محصولات را به شما ارائه کردیم. با بررسی این موارد می‌توانید به‌راحتی نسبت به خرید مدل‌های میان‌رده شیائومی اقدام کنید. تمامی این گوشی‌ها با بهترین قیمت و معتبرترین گارانتی‌ها در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا موجود هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899161

دیگر خبرها

  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها
  • (ویدئو) تست فریز گلکسی S۲۴ اولترا و آیفون ۱۵ پرو مکس
  • قیمت گوشی امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • مقایسه کیفیت عکس پرتره آیفون 15 پرو مکس با سامسونگ اس 24 اولترا (عکس)