Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه الصباح عراق در گزارشی نوشت: طرف‌های سیاسی جمعه اعلام کردند که مذاکرات میان جریان صدر و چارچوب هماهنگی شیعیان به زودی ازسرگرفته می‌شود.

این درحالی است که ائتلاف دولت قانون با تشکیل دولت توسط یک طرف و به حاشیه راندن دیگری مخالف است.

این روزنامه نوشت: در نشست اخیر چارچوب هماهنگی شیعیان درباره راه‌های خروج از بن بست سیاسی و تلاش برای دور کردن کشور از هرگونه بحرانی که تأثیر منفی بر اوضاع امنیتی می‌گذارد، صحبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه در ادامه نوشت: در این نشست به حوادث جلسه اول پارلمان و نتایج آن و همچنین دستور دادگاه فدرال درباره این جلسه و آخرین تحولات در دو سطح سیاسی و امنیتی در عراق پرداخته شد.

۳۱۱۳۱۱

کد خبر 1592886

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شیعه مدیون قال صادق هاست»

به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ همزمان با سالروز شهادت امام ششم شیعیان، اکران‌های فرهنگی تسلیت این روز با احادیثی از امام صادق (ع) به همت سازمان زیباسازی در فضای شهری پایتخت اکران شد.

بر اساس این گزارش، در این اکران‌های فرهنگی از احادیث و جملاتی همچون «خشم کلید همه بدی‌هاست» , «عاقل‌ترین مردم خوش‌اخلاق‌ترین آنهاست»، «شیعیان ما با یکدیگر مهربانند»، «علم را برای عمل کردن بیاموز» و «شیعه مدیون قال صادق‌هاست» استفاده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • «مدارا کردن» نخستین سفارش امام صادق(ع) برای شیعیان است
  • «شیعه مدیون قال صادق هاست»
  • «شیعه مدیون قال صادق‌هاست» در تهران اکران شد
  • چرا کشوری مثل مصر سریال «حشاشین» را ساخت؟
  • چرا کشوری مثل مصر سریال "حشاشین" را ساخت؟
  • ماکرون: اروپا در معرض خطر قریب‌الوقوع قرار دارد
  • چرا کشوری مثل مصر سریال حشاشین را ساخت؟
  • روز اتحاد است/ هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب + فیلم و متن
  • ویدیوی لو رفته جو بایدن؛ توافق قریب الوقوع با ایران؟!
  • روزنامه سازندگی: مهدی نصیری توهم اتحاد نامقدس دارد