Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@12:13:22 GMT

چطور و چه زمانی بلیط ارزان بخریم؟

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۳۵۶۳۵

چطور و چه زمانی بلیط ارزان بخریم؟

 در واقع بیشترین صرف هزینه برای خرید بلیط و رزرو اقامتگاه صرف می‌شود و همین مسائل باعث می‌شود که بسیاری برای سفر کردن مردد شوند. شاید بگویید بهتر است برای سفر کردن می‌توان به صورت زمینی اقدام کرد اما بالا بودن مشغله‌ها یکی از مسائلی است که اهمیت زمان را بالا می‌برد و مسافران ترجیح می‌دهند که به صورت هوایی مسافرت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما یکی از مهمترین نکات در داشتن سفر هوایی ارزان، پیدا کردن و خرید بلیط ارزان است. اگر نمی‌دانید چگونه بلیط ارزان تهیه کنید با ما همراه باشید.

بلیط های چارتری

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بلیط‌های ارزان، خرید بلیط‌های چارتری است. بلیط‌های چارتری غالبا از قیمت پایین‌تری به نسبت بلیط‌های سیستمی برخوردار هستند. دلیل ارزان بودن بلیط‌های چارتری هم به تامین کننده بلیط برمی‌گردد؛ در واقع چارتر کننده بلیط‌های مقصدی را از ایرلاین موردنظر خریداری می‌کند و قیمت موردنظر خود را برای آن بلیط تعیین می‌کند.

البته تا این جای کار خبری از ارزان بودن بلیط در کار نیست، آنچه باعث می‌شود که بلیط ارزان شود، درخواست پایین برای بلیط موردنظر است. به طوری که بلیطی که کمتر تقاضا برای آن وجود داشته باشد از طرف چارتر کننده به پایین‌ترین قیمت برای فروش گذاشته می‌شود. همین عامل باعث می‌شود که بلیط‌های چارتری ارزان‌تر از بلیط سیستمی فروخته شوند. به طور مثال اگر برای بلیط هواپیما مشهد می‌خواهید بلیط چارتری تهیه کنید، باید از طریق سامانه‌های معتبر فروش بلیط مانند فلای تودی اقدام به خرید کنید. البته، توجه داشته باشید که قوانین استرداد بلیط چارتری با سیستمی تفاوت دارد.
برای خرید بلیط هواپیما ارزان به فلای تودی اعتماد کنید. طی سالیان اخیر، فلای تودی با دسترسی به تمامی ایرلاین‌های معتبر داخلی و خارجی و همچنین تمامی پروازها اعم از پروازهای خارجی، پروازهای داخلی ایران و پروازهای داخلی سایر کشورها، با ارائه قیمت های رقابتی و بی واسطه به کاربران طی سال‌های فعالیت خود، همواره پیشتاز فروش ارزانترین بلیط هواپیما داخلی و خارجی بوده است و توانسته است به ارزانترین سایت خرید بلیط هواپیما در ایران تبدیل شود.

بلیط های لحظه آخری

بهترین راه برای خرید بلیط ارزان استفاده از بلیط‌های لحظه آخری است. همانطور که از اسم بلیط‌های لحظه‌ آخری مشخص است در آخرین لحظه قیمت آنها پایین می‌آید. هنگام خرید بلیط هواپیما اگر با تکنیک‌های خرید بلیط هواپیما لحظه آخری آشنایی داشته باشید، می‌توانید ارزانترین بلیط هواپیما را به راحتی خریداری نمایید. به همین دلیل است که این بلیط یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید بلیط هواپیمای ارزان است. برای خرید بلیط پرواز در فلای تودی، کافی است که جستجوی پرواز خود را انجام دهید و پس از مشاهده برچسب لحظه آخری در صفحه نتایج جستجو، از میان پروازهای موجود مناسب‌ترین و ارزانترین پرواز لحظه آخری را انتخاب کنید.

بهترین زمان برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما

برای اینکه از مزایای پرواز ارزان بهره مند شوید، پیشنهاد ما به شما رزرو بلیط هواپیما 7 هفته پیش از پروازهای خارجی و 2 الی 3 هفته قبل از پروازهای داخلی است. در واقع می‌توانید از طریق نمودار قیمتی فلای تودی، ارزانترین قیمت بلیط را برای سفر خود پیدا کنید. به طور مثال اگر به دنبال بلیط تهران اصفهان هستید و قیمت موردنظر خود را پیدا نمی‌کنید، از نمودار قیمتی روز و تاریخی که قیمت این بلیط پایین‌تر است را پیدا کنید.  همچنین در نظر داشته باشید که برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما می‌توانید برای خرید بلیط لحظه آخری چارتر هم اقدام کنید که البته از چند هفته قبل تا یکی دو روز مانده به سفر این بلیط‌ها در دسترس هستند.

بهترین زمان برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما

به طور معمول بهترین قیمت بلیط هواپیما را می‌توانید در اواسط هفته و فصل‌های کم مسافر سال (آف سیزن) پیدا کنید. در این مواقع از سال به علت کمبود مسافر قیمت بلیط هواپیما به شدت کاهش می‌یابد. اما اگر قصد دارید در فصل‌های شلوغ سال (پیک سیزن) سفر کنید، پیشنهاد می‌کنیم که حداقل 30 روز قبل از سفر برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

اطلاع از آخرین قیمت‌ ها

 

اگر نمی‌خواهید مدام در حال جستجوی بلیط موردنظر خود باشید، بهتر است که پرواز مورد نظر خود را در سامانه فلای تودی جستجو و گزینه اطلاع از آخرین تغییرات قیمتی را فعال کنید. به عبارتی پس از جستجوی پرواز مورد نظر به طور مثال بلیط هواپیما تبریز تهران در سامانه فلای تودی با ثبت ایمیلتان، هر گونه تغییر در قیمت بلیط هواپیما به صورت لحظه‌ای به اطلاع شما خواهد رسید. چنانچه قصد خرید بلیط ارزان قیمت هواپیما را دارید، پیشنهاد فلای تودی به شما استفاده از این سرویس منحصر به فرد است. با استفاده از این روش، علاوه بر اینکه زمان خود را صرف جستجو در سایت‌های مختلف برای یافتن بلیط هواپیما ارزان قیمت نمی‌کنید، هر زمان که قیمت بلیط هواپیما ارزان شد، اطلاعیه آن به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۳۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا و سکه امروز ۱۲ اردیبهشت؛ سکه ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد

به گزارش خبرنگار مهر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت قیمت هر سکه طلای طرح جدید تا لحظه درج خبر به مبلغ ۴۱ میلیون ۵۸۵ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۷۰۳ هزار تومان کاهش دارد.

هر سکه بهار آزادی نیز ۳۷ میلیون ۹۳۷ هزار تومان امروز قیمت گذاری شد.

همچنین هر قطعه نیم سکه نیز امروز به مبلغ ۲۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد که نسبت به روز گذشته ۴۰۰ هزار تومان ارزان‌تر است.

امروز همچنین هر قطعه ربع سکه ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

این گزارش حاکی است هر انس طلا امروز ۳.۳۸ درصدی به ۲۲۸۷ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳ میلیون و ۴۳۲,۳۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

کد خبر 6094135 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه امروز ۱۲ اردیبهشت؛ سکه ۷۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • ۵ علت خرید اتوبوس شهری از چین | تفاوت اتوبوس داخلی با چینی چقدر است؟
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • رشد 100 درصدی مخارج مسافران تور ترکیه در 2024
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com